Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Peste 136.000 de persoane, dintre care mai mult de 96.000 copii, au participat în anul 2019 la Şcoala de Bani, proiectul de cursuri de educaţie financiară derulat de BCR, informează marţi compania.

În cadrul programului Şcoala de Bani, participanţii au primit informaţii despre cum îşi pot organiza veniturile, precum şi despre cât de importante sunt deciziile financiare în ceea ce priveşte bunăstarea, menţionează BCR.

Pe lângă atelierele desfăşurate la sediile BCR, cursurile de educaţie financiară din cadrul Şcolii de Bani au mai fost organizate la sediul companiilor şi instituţiilor, în grădiniţe, şcoli, licee şi universităţi, în cadrul caravanei FLIP care s-a deplasat în 10 oraşe din România, dar şi în cadrul mai multor evenimente şi festivaluri din ţară.

Prin Şcoala de Bani, BCR îşi propune creşterea nivelului de cunoştinţe financiare în rândul populaţiei de toate vârstele.

Şcoala de Bani este cel mai amplu program de educaţie financiară din România, menţionează BCR. În ultimii trei ani, peste 1.000 de angajaţi ai BCR au devenit, în mod voluntar, profesori de educaţie financiară şi au reuşit să ofere astfel de cursuri gratuite către aproximativ 320.000 de români - copii, tineri şi adulţi, adaugă compania.

Toate studiile desfăşurate în ultimii doi ani, indiferent de sursă, arată că românii se află pe ultimul loc la educaţie financiară în Europa, precizează BCR. AGERPRES/(AS - autor: George Coman; editor: Andreea Marinescu, editor online: Anda Badea, editor online: Anda Badea)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.