COD GALBEN: 28-09-2020 ora 11 Intre 28 septembrie, ora 18:00 - 29 septembrie, ora 12:00 se va semnala instabilitate atmosferică temporar accentuată, ploi însemnate cantitativ

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Umblatul prin magazine poate creşte ritmul cardiac cu aproximativ 30% astfel încât cumpărăturile de Crăciun pot fi la fel de stresante ca participarea la un maraton, arată un studiu realizat la comanda unui magazin on-line.

"Umblatul prin magazine vă poate creşte ritmul cardiac cu aproximativ 30%. (...) 55% dintre persoanele care merg la shopping au atins oboseala cauzată de cumpărăturile festive în doar 45 de minute, iar 80% dintre participanţi au avut o dereglare a ritmului cardiac, care presupune creştere a numărului de bătăi ale inimii faţă de normal", se arată în studiul efectuat la comanda marketplace-ului www.negociat.ro şi care a investigat răspunsuri ale cumpărătorilor, care au purtat un aparat de măsurare a ritmului cardiac, în timpul unei sesiuni de shopping de 60 de minute.

Pentru a evita aceste probleme, studiul recomandă cumpărătorilor efectuarea sesiunilor de cumpărături festive în reprize scurte, denumite ''cumpărături intensive în interval scurt'', urmate de perioade scurte de recuperare. Acest tip de antrenament va menţine ritmul cardiac ridicat, precizează sursa citată.

"Reprizele de circa 10 minute de cumpărături online sau achiziţionarea de articole unice în pauza de masă pot să scadă stresul şi ajută la echilibrarea nivelului de adrenalină. De regulă, potrivit studiilor noastre, pe anumite site-uri de cumpărături, luni este ziua cu cele mai bune oferte pentru cumpărături online. De asemenea, unele articole sunt cu circa 18% mai ieftine în magazinele online la începutul săptămânii decât vineri, sâmbătă sau duminică. Astfel cumpărătorii pot economisi sute, chiar mii de lei pe an doar prin schimbarea zilei în care îşi fac cumpărăturile pe internet", explică Simion Cata, directorul negociat.ro.

O altă cercetare efectuată de marketplace, pe un eşantion format din 7.642 de produse analizate timp de trei luni prin comparare pe site-urile de profil, arată că jocurile de familie au fost cu în medie 18,1% mai ieftine în ziua de luni decât vinerea. Totodată, ochelarii de soare au fost cu 17% mai ieftini iar jocurile video au fost cu 15,2% mai ieftine lunea decât sâmbăta.

Cercetarea, focusată pe articole de relaxare, a descoperit că trackerele de fitness şi corturile au fost cu 7,8% mai ieftine la începutul săptămânii, trambulinele au fost cu 7,7% mai ieftine iar valizele cu 8,9% mai ieftine. Diferenţe mai mici au fost realizate la console de jocuri, tunzătoare de iarbă, pantofi de alergare, scaune de maşină şi grătare. AGERPRES/(AS - editor: Andreea Marinescu, editor online: Ady Ivaşcu)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.