Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Peste 14.000 de persoane au vizitat, în perioada 14 - 17 noiembrie, Târgul de Turism al României, ediţia de toamnă, unde şi-au prezentat oferta 236 de firme din 17 ţări, au anunţat, miercuri, organizatorii.

Potrivit Romexpo, în acest an, târgul a avut un grad de internaţionalizare de 21%, reprezentanţii ţărilor participante (Albania, Austria, Bulgaria, Franţa, Grecia, Ungaria, India, Israel, Italia, Japonia, Marea Britanie, Republica Moldova, Palestina, România, Sri Lanka, Turcia şi Ucraina) oferind vizitatorilor atât posibilităţi inedite de petrecere a vacanţelor în cele mai îndepărtate colţuri ale lumii, cât şi ocazia de a urmări tradiţii şi obiceiuri specifice diferitelor culturi.

În acelaşi timp, vizitatorii au putut studia ofertele pentru zonele turistice din România, prezentate de Consiliile Judeţene din Arad, Argeş, Bacău, Bihor, Botoşani, Braşov, Constanţa, Dâmboviţa, Gorj, Hunedoara, Maramureş, Mureş, Neamţ, Suceava şi Vâlcea.

Totodată, Târgul de Turism al României a dorit să stimuleze incomingul şi turismul intern, iar reprezentanţi ai oraşelor Băile Felix, Botoşani, Braşov, Constanţa, Dorohoi, Mangalia, Piatra Neamţ, Piteşti, Suceava, Târgu-Jiu şi Techirghiol, precum şi din comunele Dobrosloveni, Molivisu, Tupilaţi şi Turia au completat oferta de călătorii cu atracţii locale mai mult sau mai puţin cunoscute.

Pe de altă parte, la ediţia de toamnă a târgului au fost la mare căutare ofertele pentru Crăciun 2019 şi Revelion 2020, atât în ţară, cât şi în Europa. Astfel, au existat oferte pentru Austria, Elveţia şi Bulgaria, alături de promoţii early-booking pentru Paşte 2020, respectiv destinaţii de vară cum ar fi Grecia, Turcia, Spania, Bulgaria şi litoralul românesc, ofertele pentru turismul medical şi de wellness, dar şi pentru turismul religios.

Destinaţiile exotice nu au lipsit din ofertele expozanţilor: Laos, Vietnam, Cambodgia, Thailanda, Maldive, Republica Dominicană, Bali, Seychelles şi Zanzibar.

Pe durata celor patru zile de eveniment, au mai fost organizate seminarii şi conferinţe pregătite de către companiile expozante şi asociaţiile partenere.

Romexpo anunţă că pregăteşte deja ediţia de primăvară a Târgului de Turism al României, programat în perioada 20 - 23 februarie 2020, în Pavilioanele B1 şi B2 din Centrul Expoziţional. Târgul se va desfăşura concomitent cu Romhotel - expoziţia internaţională de echipamente, mobilier şi dotări pentru hoteluri şi restaurante.

Târgul de Turism al României este organizat, de două ori pe an, de Romexpo, împreună cu Camerele de Comerţ şi Industrie din România, în parteneriat strategic cu Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism din România (ANAT ) şi cu Organizaţia Patronală a Turismului Balnear din România (OPTBR), Federaţia Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR) şi Asociaţia Naţională de Turism Rural, Ecologic şi Cultural (ANTREC). AGERPRES/(AS - autor: Daniel Badea, editor: Andreea Marinescu, editor online: Adrian Dădârlat)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.