COD GALBEN: 12-11-2019 ora 11 Intre ploi în general moderate cantitativ în sud-vestul țăriiInterval de valabilitate se va semnala intensificări ale vântuluiInterval de valabilitate COD PORTOCALIU: 14-11-2019 Intre 00:00 si 03:00 se va semnala îndeosebi la altitudini de peste 2000 m, vânt puternic cu rafale de peste 120 km/h in Județul Prahova, Județul Dâmboviţa; COD PORTOCALIU: 13-11-2019 ora 21 Intre 21:00 si 03:00 se va semnala îndeosebi la peste 2000 m, vânt puternic cu viteze ce vor depăși la rafală 120 km/h in Județul Braşov, Județul Sibiu; COD PORTOCALIU: 13-11-2019 ora 21 Intre 21:00 si 03:00 se va semnala îndeosebi la altitudini de peste 2000 m, vânt puternic cu rafale de peste 120 km/h in Județul Argeş;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Vânzările online de mobilă s-au majorat, în această toamnă, în România, cu 30% faţă de datele înregistrate în 2018, valoarea medie a unei achiziţii fiind de 105 euro, arată rezultatele unei analize publicate, luni, de către principalul retailer online din industria home & deco din România.

Conform cercetării Vivre, din totalul produselor care au ajuns în casele românilor acest an, 40% au fost articole de mobilier, 20% textile, 12% accesorii pentru bucătărie şi baie, 10% decoraţiuni de interior, 10% articole lifestyle şi 8% corpuri de iluminat.

"În această toamnă, valoarea medie a coşului de cumpărături a ajuns la 105 euro. Printre cele mai populare categorii se numără mobilierul, textilele şi corpurile de iluminat. Pentru sezonul de vârf am negociat condiţii speciale cu furnizori din ţări precum Spania, Anglia, Portugalia, Germania, şi am îmbunătăţit pricing-ul la produsele care au performat cel mai bine", afirmă Andrei Stănescu, chief commercial officer Vivre.

Retailerul online de mobilier demarează, în perioada 22 - 28 octombrie, campania "The Great Sale" cu reduceri de până la 70% la produse, precum canapele extensibile, scaune de bucătărie, covoare (de la 49 lei), lenjerii de pat din bumbac, cosmetice, dar şi seturi de bijuterii. Campania va fi disponibilă simultan în toate cele nouă ţări în care Vivre este prezent, respectiv România, Bulgaria, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Cehia, Croaţia, Polonia şi Grecia.

Vivre este retailer online în industria home & deco, fondat în anul 2012. Retailerul are o ofertă permanentă de peste 200.000 de produse de mobilier, decoraţiuni, textile şi accesorii colectate de la producători din toată lumea, şi un istoric de peste 3.5 milioane de comenzi livrate cu succes.

Dintre cele nouă pieţe în care compania activează, România generează aproximativ 30% din totalul vânzărilor. AGERPRES/(AS - autor: Daniel Badea, editor: Andreea Marinescu, editor online: Ady Ivaşcu)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.