COD GALBEN: 13-07-2020 ora 10 Intre 13 iulie, ora 10:00 – 13 iulie, ora 20:00Fenomene vizate se va semnala 13 iulie, ora 10:00 – 13 iulie, ora 20:00Fenomene vizate

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Adulţii de peste 45 de ani sunt cei mai mari consumatori de online news, în cadrul acestui segment fiind înregistrată o rată de accesare de 50%, arată studiul cantitativ "Digital ŽEvolution: Connected Consumer Monitor" realizat de Exact Business Solutions în mai 2019.

Astfel, dacă ştirile online prezintă zilnic interes pentru 4 din 10 români utilizatori de internet, cu vârsta cuprinsă între 18-65 de ani, cifrele se modifică atunci când privim spre categoria de vârsta +45 ani, în cadrul acestui segment fiind înregistrată o rată de accesare de 50%. De interes pentru această categorie de vârstă sunt şi informaţiile de cultură generală, acestea fiind accesate cu o frecvenţă săptămânală de 6 din 10 români, utilizatori de internet.

Tot săptămânal sunt citite şi articolele/materialele/sfaturile legate de sănătate şi nutriţie. O atenţie deosebită îi este acordată acestui subiect de către cei cu vârsta cuprinsă între 45-55 ani (6 din 10), în timp ce în rândul celor cu vârsta cuprinsă între 56-65 de ani, interesul este ceva mai scăzut, 4 din 10.

"Analizând comportamentul online al celor două categorii de adulţi, utilizatori de internet (45-55 ani şi 56-65 ani), se disting diferenţe şi în ceea ce priveşte utilizarea internet bankingului, a aplicaţiilor de food delivery ori a mediilor la care s-a apelat pentru petrecerea timpului liber", afirmă Julien Zidaru, Managing Partner EXACT Business Solutions.

Astfel, internet bankingul este utilizat de 45% dintre cei aparţinând primei categorii de vârstă, în timp ce a doua categorie de vârstă înregistrează o rată de utilizare de numai 29%.

Tot adulţii de 45-55 ani sunt cei care apelează cu preponderenţă la aplicaţiile de food delivery - 19%, faţă de adulţii de 56-65 ani (8%).

Studiul arată că radioul online este preferat zilnic de adulţii cu vârste cuprinse între 45-55 ani - 31% / versus / 26% media naţională şi 14% în cazul adulţilor de 56-65 ani. La rândul lor, blogurile sunt preferate de internauţii de 56-65 ani, 4 din 10 alegând să-şi petreacă timpul liber citind bloguri (cifra similară mediei naţionale), în timp ce adulţii de 45-55 ani le accesează săptămânal în procent de 30%.

Informaţiile sunt parte a celui de-al patrulea val al studiului "Digital ŽEvolution: Connected Consumer Monitor", realizat de Exact Business Solutions în luna mai 2019. Studiul a cuprins persoane cu vârste cuprinse între 18 şi 65 de ani, rezidente în mediul urban şi rural şi utilizatoare de internet. Eşantionul a fost de 1061 respondenţi. Chestionarul a fost administrat online. AGERPRES/(AS - autor: George Bănciulea, editor: Andreea Marinescu, editor online: Ady Ivaşcu)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.