Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

TotalSoft dezvoltă un program de asistent personal virtual (chatbot) destinat creşterii productivităţii departamentelor de resurse umane ale companiilor.

Potrivit unui comunicat al companiei de IT, remis marţi AGERPRES, asistentul personal de tip chatbot propus de TotalSoft are rolul de a răspunde rapid la întrebări precum cele legate de managementul timpului, eliberarea de adeverinţe şi alte documente standard de HR, administrare date personale, proceduri interne sau acces la date de contact ale angajaţilor, notează sursa.

Astfel, chatbotul este gândit pentru a oferi angajaţilor informaţii legate de zilele de concediu disponibile sau depunerea unei noi cereri de concediu, fie că este vorba despre concediu de odihnă, medical, fără plată sau despre concediu rezultat în urma unui eveniment deosebit, precum naşterea unui copil sau nuntă, dar şi tot ce ţine de obţinerea aprobărilor necesare pentru munca de acasă.

De asemenea, asistentul personal de tip chatbot al TotalSoft are rolul de a emite automat adeverinţe, pe baza unui formular standard, primind chiar şi număr de înregistrare atunci când este trimis pe email către solicitant, inclusiv datele personale din contractul de muncă putând fi verificate şi actualizate printr-o scurtă discuţie cu un chatbot, precizează compania.

"TotalSoft dezvoltă o aplicaţie automată de mesagerie text, chatbot, pentru a ajuta departamentele de HR să îşi crească productivitatea. Aplicaţia va utiliza Machine Learning pentru a simula conversaţia umană pe baza caracterelor introduse în interfaţa de chat. Un element inedit este faptul că transmiterea de mesaje către 'noul asistent virtual' se poate face folosind orice platformă de comunicare: Facebook Messanger, Skype, WhatsApp, Slack etc.", se menţionează în comunicatul companiei.

Directorul de vânzări al TotalSoft, Mihai Găvan, susţine că acest asistent personal virtual va creşte eficienţa angajaţilor.

"Chatboţii de HR transformă experienţele angajaţilor. Observăm un apetit crescut pentru adoptarea aplicaţiilor de chatbot printre companii. Nu doar că chatboţii cresc eficienţa forţei de muncă, reduc costurile, dar ei contribuie şi la livrarea de experienţe mai bune pentru angajaţi. Iar aceste lucruri sunt posibile datorită dezvoltării tehnologiei de Machine Learning", a declarat Găvan.

Pe de altă parte, TotalSoft anunţă introducerea conceptului de contract electronic de angajare, pentru fluidizarea proceselor şi simplificarea fluxului de angajare din cadrul departamentului de resurse umane.

Astfel, în momentul în care un candidat devine angajat, semnarea contractului de muncă de ambele părţi se poate face cu ajutorul semnăturii electronice, eliminând orice document printat. Din punct de vedere al candidatului, procesul este foarte simplu şi implică doar câteva clic,k-uri în urma unei notificări primite pe email, contractul de muncă semnat electronic de ambele părţi având aceeaşi valoare legală ca şi cel semnat fizic. Această funcţionalitate poate fi replicată pentru toate documentele gestionate de către departamentul de resurse umane.

TotalSoft, companie românească înfiinţată în 1994, este unul dintre cei mai importanţi furnizori de sisteme informatice de business (ERP, HCM, CRM, DM şi BI) din Europa Centrală.

TotalSoft este furnizorul preferat de soluţii ERP din România şi unul dintre primii 10 furnizori globali de soluţii software pentru industria de leasing. Produsele de top ale TotalSoft, Charisma ERP, Charisma HCM şi Charisma CRM, sunt lideri de piaţă în România, cu aplicare în nouă verticale de business: financiar, retail, distribuţie, producţie, servicii, construcţii, agricultură, energie şi medical. În toamna anului 2016, compania TotalSoft a fost achiziţionată de Logo Yazilim AS (Logo), companie de IT din Turcia. AGERPRES/(AS - autor: George Coman, editor: Oana Tilică, editor online: Irina Giurgiu)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.