Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Circa 90% dintre turiştii de circuite declară că decizia de cumpărare le este influenţată de prieteni şi de review-urile din social media, dar şi de complexitatea programului şi notorietatea agenţiei de turism, conform unui studiu remis, joi, AGERPRES.

"Turiştii de circuite sunt persoane interesate de istorie, cultură, tradiţii şi obiceiuri locale, au vârsta cuprinsă între 40 şi 70 de ani, au venituri medii şi peste medie, studii superioare, sunt foarte interesaţi să exploreze. Pentru alegerea vacanţei se informează pe internet, de la prieteni, de pe Facebook şi sunt influenţaţi în decizia de cumpărare de recomandările prietenilor/familiei, de review-urile pozitive, 89% dintre ei, dar şi de complexitatea programului, notorietatea agenţiei", se arată în studiul realizat de turoperatorul Cocktail Holidays.

De asemenea, toţi aceşti turişti pun accent pe calitatea serviciilor (transport, cazare, masă), buna organizare a circuitului, informarea prealabilă oferită de agentul de turism, asistenţa turistică de calitate şi informaţiile oferite la destinaţie, profesionalismul ghidului. Aproximativ 75% dintre ei recomandă cunoscuţilor excursia făcută şi agenţia de la care au cumpărat-o.

"Vorbim de oameni dornici de cunoaştere şi de explorare a destinaţiilor, indiferent că sunt circuite sau sejururi. Sunt turişti care au înţeles avantajele unor programe de tip circuit organizate în grup, care beneficiază în permanenţă de serviciile unui ghid şi de consultanţă la destinaţie, mai ales că programele noastre includ cele mai importante puncte de atracţie", a declarat Dan Goicea, manager Cocktail Holidays.

Circuitele includ cele mai importante obiective turistice de pe traseu, a căror poveste este aflată la destinaţie, sunt programe realizate cu avionul, în mai multe ţări, şi includ cazări la hoteluri de 4 şi 5 stele.

"În spatele oricărui circuit este o muncă imensă pentru realizarea programului în detaliu, de la rezervarea biletelor de avion şi a camerelor de hotel la intrările la obiectivelor turistice. Faptul că se rezervă imediat ce sunt lansate ne arată şi că sunt programe extrem de căutate, şi că realizăm produse apreciate", a precizat Dan Goicea.

Cocktail Holidays are pentru sezonul toamnă-iarnă 27 de circuite, fiind lansate, în premieră pentru turoperator, două programe de New York, la final de an, şi a unul pentru Madeira, Portugalia, cu ocazia Carnavalului. Pentru acest sezon, Cocktail Holidays estimează o creştere cu 10% a numărului turiştilor de circuite.

Este vorba despre "Shopping la New York" şi "Crăciun magic în oraşul zgârie-norilor", programe de 6 şi 7 nopţi, care costă 1.500 de euro/persoană şi "Madeira Carnaval 2020 - Un mărţişor exotic", un program de 7 nopţi, cu plecare din Bucureşti şi Cluj-Napoca, care costă de la 895 de euro/persoană.

Cocktail Holidays estimează că încheie anul cu un volum de vânzări de aproximativ 22 de milioane de euro, în creştere cu aproximativ 40% faţă de 2018, şi mai mult de 35.000 de turişti deserviţi, în creştere cu 35% faţă de anul trecut.

Brandul Cocktail Holidays a apărut în urmă cu 26 ani, compania care îl deţine, Prompt Service Travel Company, fiind înfiinţată în 1993.AGERPRES/(AS-autor: Nicoleta Gherasi, editor: Mariana Nica, editor online: Adrian Dădârlat)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.