Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Oamenii nu vor mai avea nevoie de maşini personale după ce problema transportului zilnic între serviciu şi locuinţă va fi rezolvată prin servicii alternative, a declarat, marţi, managerul general pentru Europa Centrală şi de Est al Uber, Ash Kebriti, într-o conferinţă de presă.

Compania Uber experimentează în prezent în trei ţări introducerea de microbuze în regim de navetă pentru rezolvarea problemei traficului între locul de muncă şi locuinţă, a precizat reprezentantul Uber.

"Unul dintre cele mai eficiente lucruri (pentru reducerea traficului rutier - n.r.) este că noi încercăm să rezolvăm problema transportului zilnic între locuinţă şi serviciu. Odată ce soluţionezi asta, oamenii nu mai au nevoie de maşini, iar acest lucru e minunat pentru societate (...), pentru rezolvarea problemei traficului şi a aglomerării rutiere pe termen lung. Spre exemplu, pe pieţe cum este Kiev - Ucraina, căutăm soluţii pentru a rezolva această problemă a navetei cu un serviciu de microbuze de transfer (shuttle service, în original - n.r.). Este o iniţiativă în premieră mondială, e a treia încercare la nivel mondial şi Ucraina e prima piaţă europeană unde o încercăm", a explicat Ash Kebriti.

Acesta a apreciat că transportul multimodal este modelul ideal pentru reducerea traficului.

"Noi credem că facem deja o schimbare în ceea ce priveşte reducerea traficului rutier. Atunci când o maşină e folosită în sistemul Uber, comparativ cu toţi oamenii care deţin propria maşină şi care conduc maşinile lor către serviciu şi apoi le conduc înapoi către casă, evident că modelul Uber e mult mai eficient pentru a reduce numărul de maşini de pe străzi. Dar cum Uber a devenit mai mare decât şi-a imaginat oricare dintre noi, am înţeles că cea mai bună metodă de reducere a traficului într-un loc precum Bucureştiul - care are ceva trafic - este transportul multimodal. Asta înseamnă că, atunci când un om vrea să ajungă în Bucureşti din punctul A în punctul B, e necesar ca această persoană să poată folosi fiecare opţiune fizică, fie că este o bicicletă, o bicicletă electrică sau o trotinetă electrică etc. Şi cu cât are o opţiune mai largă de variante, cu atât mai bine e pentru fiecare persoană şi cu atât mai mult se reduce traficul. Acolo vrem să ajungem. Deja am integrat trotinete electrice în aplicaţia noastră în Polonia, în Cehia, avem biciclete electrice în pieţe precum Marea Britanie, Berlin, Portugalia", a oficialul Uber.

Acesta a respins acuzaţiile privind poziţia Uber împotriva taxiurilor şi a susţinut că, din contra, Uber este pro-taxiuri.

"Cu o combinaţie a tuturor acestor lucruri cred că vom reuşi să rezolvăm pe termen lung traficul şi aglomerarea rutieră, iar acesta e cel mai important lucru pentru noi. Apoi trecem la altă etapă, la cea mai interesantă chestie, anume cum integrăm transportul public pe termen lung. În Marea Britanie, în Sydney, în SUA, am decis să integrăm transportul în comun, pentru că e nevoie ca transportul public să funcţioneze alături de noi pentru ca acest concept să meargă. Şi avem nevoie şi de taxiuri - deseori se spune că suntem împotriva taxiurilor - eu cred că suntem foarte în favoarea taxiurilor, suntem parteneri cu taxiurile în multe pieţe. Deci, cu toate aceste variante, dacă oamenilor li se dau opţiuni şi au de unde alege, problema traficului şi aglomerării rutiere vor fi rezolvate", a susţinut Ash Kebriti.

Managerul pentru Europa Centrală şi de Est al Uber s-a aflat marţi la Bucureşti cu ocazia inaugurării celui mai mare centru Uber de asistenţă pentru şoferi parteneri din Europa Centrală şi de Est.

Uber a anunţat deschiderea celui mai mare centru de asistenţă pentru şoferi şi curieri din Europa Centrală şi de Est, în urma unei investiţii de un sfert de milion de dolari. Noul spaţiu, de 320 de metri pătraţi, a fost creat conform standardelor internaţionale pentru centrele de asistenţă Uber. Acesta va găzdui o echipă de 11 experţi şi are capacitatea de a oferi asistenţă pentru maximum 2.500 de şoferi şi curieri pe săptămână. 

În contextul noii legi adoptate de Guvern care reglementează serviciile de ridesharing, noul centru va deveni un accelerator de conformitate, ajutându-i pe şoferi să parcurgă mai uşor toţi paşii necesari autorizării. Astfel, centrul va găzdui reprezentanţi din şcoli acreditate care vor oferi şoferilor informaţiile complete cu privire la paşii şi documentele necesare pentru certificarea ca şofer profesionist. De asemenea, va fi un loc în care şoferii parteneri vor avea acces la toate materialele educaţionale pentru a obţine atestate şi unde vor putea participa la sesiuni de informare în vederea obţinerii autorizaţiilor pentru maşină, companie sau ca şoferi independenţi.
AGERPRES/(A - autor: George Coman, editor: Oana Tilică, editor online: Anda Badea)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.