COD GALBEN: 04-06-2025 ora 10 Intre 5 iunie, ora 12 – 5 iunie, ora 21 se va semnala temperaturi deosebit de ridicate și disconfort termic
Asistentul digital ANA, serviciu prin care procesele de rezolvare a daunelor de sub 500 de euro vor fi simplificate şi optimizate, a fost prezentat, în premieră, în România, de către Uniqa Asigurări.
Potrivit oficialilor companiei, noul serviciu inovator va putea soluţiona daunele uşoare în maximum 30 de minute, fără ca persoana care reclamă un incident să mai meargă fizic la sediul asigurătorului.
Asistentul digital ANA este, momentan, disponibil pentru clienţii care au încheiată o asigurare Casco la Uniqa.
"Uniqa este primul asigurator care introduce acest concept digital pe piaţa asigurărilor din România, remodelând complet experienţa clientului. Asistentul digital ANA este o iniţiativă locală care face parte din strategia Uniqa Asigurări de a oferi soluţii integrate, de tip 'end to end', care generează valoare adaugată şi servicii la cele mai înalte standarde de calitate pentru clienţii săi. Am ales România pentru a lansa acest serviciu şi datorită faptului că suntem printre ţările cu cea mai bună viteză a internetului, dar şi cu o rată foarte bună de utilizare a smartphone-urilor'', a declarat, miercuri, într-o conferinţă de presă, Iuliana Rusei, membru al Directoratului şi CITO (Chief Insurance Technical Officer) Uniqa Asigurări.
Avizarea daunelor uşoare se face exclusiv online, prin intermediul noului serviciu, după ce clientul urmează câţiva paşi privind identificarea şi descrierea daunei. Ulterior finalizării procedurilor solicitate, clientul primeşte pe loc oferta de despăgubire, urmând să îşi aleagă singur unitatea de service auto şi calitatea reparaţiei.
În cazul celor care au daune cu valoare mai mare de 500 de euro, se poate utiliza ANA pentru notificarea daunelor, iar în funcţie de complexitatea daunei, aceştia vor fi ghidaţi în următorii paşi ai procesului de constatare şi emitere a propunerii pentru despăgubire a daunei de către o echipă dedicată.
Reprezentanţii companiei de asigurări menţionează că, în cursul acestui an, asistentul digital ANA va prelua notificarea şi despăgubirea daunelor pentru poliţele de asigurare a locuinţelor. De asemenea, se are în plan dezvoltarea soluţiei digitale pentru alte produse din portofoliul companiei.
Uniqa Insurance Group operează pe piaţa românească din anul 2008, oferind toate formele de asigurări de bunuri, de răspundere şi de persoane.
Cu aproximativ 40 de companii şi 22.000 de angajaţi, Grupul cu sediul central în Austria şi unul dintre cele mai importante şi dinamice din Europa Centrală şi de Est, oferă servicii de asigurări pentru 9,6 milioane de clienţi.
Uniqa operează în 18 ţări din Europa Centrală şi de Est: Austria, Albania, Bosnia şi Herţegovina, Bulgaria, Kosovo, Croaţia, Macedonia, Muntenegru, Polonia, România, Rusia, Serbia, Slovacia, Republica Cehă, Ucraina, Ungaria, Elveţia şi Liechtenstein. AGERPRES/(AS - autor: Daniel Badea, editor: Mariana Nica, editor online: Gabriela Badea)
Urmăreşte ştirile AGERPRES pe WhatsApp şi pe GoogleNews
Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Informaţiile transmise pe www.agerpres.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislaţia aplicabilă, în limita a 500 de semne. Detalii în secţiunea Condiţii de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactaţi Direcţia Marketing - marketing@agerpres.ro.
© 2025 Agenția Națională de Presă AGERPRES
Conținutul acestui site este proprietatea Agenției Naționale de Presă AGERPRES. Este interzisă republicarea sau redistribuirea conținutului fără menționarea sursei.
Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.
Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:
Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.
< | june 2025 | > | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
su | mo | tu | we | th | fr | sa |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
< | july 2025 | > | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
su | mo | tu | we | th | fr | sa |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |