COD GALBEN: 06-07-2020 ora 10 Intre 06 iulie, orele 12 se va semnala disconfort termic in disconfort termic; COD GALBEN: 06-07-2020 ora 10 Intre 06 iulie, ora 12:00 – 06 iulie, ora 21:00 Fenomene vizate se va semnala 06 iulie, ora 12:00 – 06 iulie, ora 21:00 Fenomene vizate COD GALBEN: 06-07-2020 ora 10 Intre 07 iulie, ora 03 se va semnala instabilitate atmosferică temporar accentuatăZone afectate COD PORTOCALIU: 06-07-2020 ora 15 Intre 15:25 si 16:30 se va semnala averse troențiale ce vor cumula 35...45 l/mp, frecvente descărcări electrice, grindină de dimensiuni medii, vijelie. in Județul Caraş-Severin, Județul Caraş-Severin; COD PORTOCALIU: 06-07-2020 ora 15 Intre 15:00 si 17:00 se va semnala local averse ce vor cumula 35-50 l/mp, frecvente descărcări electrice, grindină de mici dimensiuni in Județul Gorj, Județul Gorj, Județul Vâlcea; COD PORTOCALIU: 06-07-2020 ora 14 Intre 14:45 si 17:00 se va semnala averse torențiale ce vor acumula local 35...50 l/mp, frecvente descărcări electrice, grindină de mici dimensiuni. in Județul Argeş;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Pasagerii din România ai companiilor aeriene au pierdut 2.500 de ore de vacanţă în vara anului trecut din cauza nenumăratelor întârzieri, potrivit Raportului unei companii specializate în drepturile pasagerilor aerieni.

În perioada 15 iunie - 15 septembrie 2018, un număr de 636.000 de pasageri din România s-au confruntat cu zboruri întârziate, dintre acestea aproape 5.600 au decolat cu o întârziere mai mare de 15 minute, iar 100 au fost anulate. În ceea ce priveşte zborurile eligibile pentru compensaţii (întârzieri mai mari de 3 ore) în perioada sezonului estival, peste 23.000 de pasageri au fost afectaţi.

"Acelaşi număr este aşteptat şi pentru 2019, mai ales ca luând în calcul primele 3 săptămâni din iunie 2019, peste 1.180 de zboruri din 3.800 care au plecat din România s-au confruntat cu întârzieri mai mari de 15 minute şi anulări", precizează AirHelp.

La nivel internaţional, peste 1,2 milioane de zboruri au fost întârziate în aceeaşi perioadă a anului trecut, dintre care aproape 305.000 au fost în Europa.

"Baza de date comprehensivă pe care AirHelp o are arată că cel mai prost la capitolul punctualitate în Europa stă Germania, cu 48.000 de ore de zbor întârziate, foarte aproape fiind şi Marea Britanie. Deşi România înregistrează întârzieri, ţara noastră se află printre cele cu o punctualitate de top, imediat după Finlanda. Pe perioada verii, charterele şi-au păstrat punctualitatea, anul trecut doar câteva au avut întârzieri semnificative în perioada iunie-septembrie", precizează sursa citată.

Potrivit organizaţiei, familiile care merg în vacanţa de vară vor fi probabil cele mai afectate.

Studiul AirHelp pentru perioada 15 iunie - 15 septembrie 2019 estimează că peste 592.000 de pasageri se vor confrunta cu întârzieri mai mari de 15 minute şi anulări ale zborurilor lor.

Pentru a evita o călătorie stresantă, pasagerii sunt sfătuiţi să-şi cunoască drepturile. Astfel, legislaţia UE (Directiva europeană 261) permite pasagerilor companiilor aeriene să primească compensaţii de până la 600 euro de persoană în cazul întârzierilor mai mari de 3 ore. Această directivă se aplică pe toate zborurile din Uniunea Europeană şi cele operate de o companie europeană.

"Pentru a vă asigura că cererea este eligibilă, sfătuim pasagerii să păstreze boarding pass-ul şi alte documente de călătorie şi să întrebe compania aeriană privind motivul întârzierii. Cu cât mai multe informaţii are pasagerul, cu atât mai uşor îi va fi să obţină compensaţie. Încurajăm pe toată lumea care a avut un zbor întârziat vara trecută să verifice dacă e eligibil", a afirmat Marta Koziarz, expert AirHelp.

AirHelp este lider mondial în obţinerea de compensaţii. Din 2013, când AirHelp a fost fondată, compania a ajutat peste 13 milioane de pasageri. AirHelp are reprezentanţe în Europa, Asia şi America de Nord, care deservesc 30 de ţări, oferind asistenţă în 16 limbi. Compania are peste 700 de angajaţi la nivel mondial. AGERPRES/(AS - autor: Andreea Marinescu, editor: Mariana Nica, editor online: Ady Ivaşcu)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.