Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Reprezentanţii Ministerului Fondurilor Europene (MFE) au avut, marţi, o primă reuniune de lucru cu beneficiarii şi partenerii - ONG-uri, asociaţii, firme de consultanţă - pentru îmbunătăţirea procesului de comunicare şi stabilirea unui mecanism de dialog şi consultare, agreându-se crearea unei platforme digitale comune de comunicare şi consultare, ce va veni în completarea unui regulament stabilit de comun acord.

"Pentru a răspunde mai prompt acestei nevoi de dialog pe toate componentele şi ţinând cont de exigenţele de comunicare impuse de provocările permanente şi de progresul noilor tehnologii în domeniu, s-a agreat crearea unei platforme digitale comune de comunicare şi consultare, ce va veni în completarea unui regulament stabilit de comun acord. Atât textul de regulament, cât şi platforma web pe care echipa de comunicare a ministerului o va dezvolta vor fi prezentate deja la următoarea reuniune de lucru", se arată într-un comunicat al Ministerului Fondurilor Europene.

Potrivit sursei citate, în cadrul întâlnirii de marţi, reprezentanţii Direcţiei de Comunicare au prezentat progresele din ultimul an, arătând că principiul care stă la baza noii viziuni de comunicare în domeniul fondurilor europene este adaptarea permanentă la nevoile şi exigenţele pieţei.

"Pe componenta de comunicare publică, a fost evidenţiată simplificarea limbajului şi accesibilizarea informaţiei, prin transmiterea permanentă a noutăţilor, redactate într-un limbaj accesibil publicului larg, astfel încât măsurile de finanţare propuse şi impactul investiţiilor europene asupra vieţii oamenilor în cei 12 ani de la aderare să fie cunoscute de toată lumea. Noul site al Ministerului Fondurilor Europene, dezvoltat de actuala echipă de comunicare, ilustrează această viziune http://mfe.gov.ro/. La fel şi campania de comunicare lansată de minister în martie 2019, primul proiect de o astfel de anvergură din ultimii 6 ani. Campania reprezintă un concept integrat, ce evidenţiază rolul major pe care fondurile europene alocate prin Politica de Coeziune l-a avut în dezvoltarea ţării noastre. În paralel, MFE pregăteşte lansarea celei de-a doua campanii de comunicare, prin care urmărim promovarea măsurilor concrete de finanţare încă disponibile", se spune în documentul citat.

În plus, a fost evidenţiată intensificarea comunicării în mediul online, prin reflectarea zilnică pe conturile de pe platformele proprii a tuturor noutăţilor şi activităţilor cu relevanţă pentru public, beneficiari şi potenţiali beneficiari.

A fost proiectată, totodată, platforma internă de comunicare, un posibil exemplu de bună practică inclusiv pentru comunicarea cu beneficiarii şi partenerii MFE.

"Scopul unui astfel de instrument, dezvoltat de echipa de comunicare proprie, este înlesnirea circulării informaţiei înspre şi dinspre MFE către toţi actorii interesaţi de fondurile nerambursabile", se arată în comunicat.

Următoarea reuniune de lucru, cea care vizează procedura agreată de comun acord privind procesul de consultare cu Ministerul Fondurilor Europene, va avea loc în data de 5 iulie 2019. Ulterior, grupul de lucru se va întâlni lunar.

La reuniunea de lucru privind componenta de comunicare au fost prezenţi secretarul de stat Mihaela Toader (reprezentând şi AM POCU) şi şefii Autorităţilor de Management coordonate - Cătălin Gheran (AM POIM), Mihaela Saragea (AM POAT) şi Mircea Cârlan (AM POC).

Din partea partenerilor şi beneficiarilor de fonduri nerambursabile au participat reprezentanţi ai Uniunii Generale a Industriaşilor, Federaţiei Naţionale a Grupurilor de Acţiune Locală din România, Asociaţiei Române a Băncilor, Camerei de Industrie şi Comerţ a României, Asociaţiei Române pentru Transparenţă, WWF România, ADI ITI Delta Dunării. AGERPRES/(AS - autor: Oana Tilică, editor: Mariana Nica, editor online: Daniela Juncu)

 

Sursa foto: Ministerul Fondurilor Europene România / Facebook

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.