Mai mult de jumătate dintre angajaţi aleg să îşi ascundă de şefi şi colegi activitatea de pe reţelele de socializare, reiese din rezultatele Global Privacy Report, publicat joi de Kaspersky Lab.
"Având în vedere că 90% dintre angajaţi intră online de mai multe ori pe zi, poate fi dificil pentru majoritatea acestora să îşi păstreze separat viaţa privată şi cea profesională în timpul zilei de lucru (şi după aceea). Recentul Global Privacy Report (....) arată că o persoană din două (59%) alege să îşi ascundă de şef activitatea de pe reţelele de socializare. Această atitudine la locul de muncă îi vizează şi pe colegii lor, 52% dintre respondenţi preferând să nu le dezvăluie activităţile lor din mediul online", arată sursa citată.
Potrivit cercetării, un angajat petrece, în medie, 13 ani şi două luni la locul de muncă, în timp ce aproape două treimi (64%) dintre participanţi recunosc că vizitează zilnic site-uri care nu au legătură cu munca, de la birou.
De asemenea, 29% dintre angajaţi nu vor ca angajatorul lor să ştie ce site-uri vizitează, iar alţi 34% nu vor ca angajatorul să vadă conţinutul mesajelor şi al e-mail-urilor lor.
În plus, 5% au spus chiar că le-a fost afectată cariera în mod iremediabil ca urmare a scurgerii de informaţii personale. "Astfel, oamenii sunt preocupaţi să îşi construiască o bună reputaţie la locul de muncă şi să nu îşi distrugă relaţiile existente", se menţionează în raport.
Kaspersky Lab este o companie globală din domeniul securităţii cibernetice, prezentă pe piaţă de peste 21 de ani. Compania protejează peste 400 de milioane de utilizatori individuali, precum şi 270.000 de companii client. AGERPRES/(AS - autor: Daniel Badea, editor: Andreea Marinescu, editor online: Irina Giurgiu)
Urmăreşte ştirile AGERPRES pe WhatsApp şi pe GoogleNews
Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Informaţiile transmise pe www.agerpres.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislaţia aplicabilă, în limita a 500 de semne. Detalii în secţiunea Condiţii de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactaţi Direcţia Marketing - marketing@agerpres.ro.
© 2025 Agenția Națională de Presă AGERPRES
Conținutul acestui site este proprietatea Agenției Naționale de Presă AGERPRES. Este interzisă republicarea sau redistribuirea conținutului fără menționarea sursei.
Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.
Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:
Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.
< | june 2025 | > | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
su | mo | tu | we | th | fr | sa |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
< | july 2025 | > | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
su | mo | tu | we | th | fr | sa |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |