COD GALBEN: 18-05-2025 ora 10 Intre 18 mai, ora 12 – 18 mai, ora 21 se va semnala intensificări ale vântului, instabilitate atmosferică temporar accentuată COD GALBEN: 18-05-2025 ora 21 Intre 21:00 si 00:00 se va semnala Intensificări ale vântului cu viteze la rafală de 90...100 km/h. in Județul Cluj , zona de munte de peste 1800 m; COD GALBEN: 18-05-2025 ora 20 Intre 20:30 si 21:30 se va semnala Averse torențiale care vor acumula 15...25 l/mp, descărcări electrice, intensificări ale vântului, grindină. in Județul Gorj, Județul Dolj, Județul Vâlcea;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Peste jumătate dintre românii (51%) cu vârste între 18 şi 65 de ani plănuiesc să cumpere cel puţin un produs cu ocazia Black Friday, în timp ce nouă din zece persoane chestionate spun că au auzit de acest eveniment de shopping, arată rezultatele unui studiu realizat de Kantar Millward Brown România, publicat joi.

În acest context, datele arată un interes în creştere pentru achiziţia de televizoare, frigidere, aragazuri, electrocasnice incorporabile şi articole din gama home&deco. De asemenea, pe lista de dorinţe se află articole precum telefoane mobile, articole vestimentare, încălţăminte şi laptopuri.

Conform cercetării, pentru a achiziţiona articolele pe care şi le doresc, românii vor căuta cele mai bune oferte atât în magazinele online, cât şi în retailul tradiţional. Clasamentul magazinelor considerate pentru a face cumpărături în ziua cu cele mai multe reduceri este condus de eMAG, urmat de Altex şi Flanco.

Sondajul a fost realizat la nivel naţional, pe un eşantion reprezentativ de 2.019 respondenţi din mediul rural şi urban, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 65 de ani. Interviurile, realizate prin metoda CATI, s-au derulat în perioada 18 - 24 octombrie 2018, iar eroarea de eşantionare este de +/- 2,2%.

Kantar Millward Brown este o agenţie de cercetare de top la nivel mondial, specializată în evaluarea eficienţei reclamelor, a comunicării strategice, canalelor media şi digitale şi asupra valorii mărcilor.

Agenţia operează în peste 55 de ţări şi face parte din grupul Kantar al WPP, unul dintre cei mai mari furnizori de date, insight-uri şi consultanţă la nivel mondial. AGERPRES/(AS - autor: Daniel Badea, editor: Andreea Marinescu, editor online: Gabriela Badea)

Urmăreşte ştirile AGERPRES pe WhatsApp şi pe GoogleNews


Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Informaţiile transmise pe www.agerpres.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislaţia aplicabilă, în limita a 500 de semne. Detalii în secţiunea Condiţii de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactaţi Direcţia Marketing - [email protected].

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.