COD GALBEN: 19-11-2019 Intre 08:15 si 11:00 se va semnala ceaţă care determină scădere vizibilităţii local sub 200 m, izolat sub 50 m in Județul Gorj, Județul Olt, Județul Dolj, Județul Vâlcea; COD GALBEN: 19-11-2019 Intre 08:00 si 11:00 se va semnala ceață care reduce vizibilitatea local sub 200 m și izolat sub 50 in Județul Ialomiţa, Județul Argeş, Județul Teleorman; COD GALBEN: 19-11-2019 Intre 07:30 si 10:00 se va semnala ceață care determină reducerea vizibilității local sub 200 m și izolat sub 50 m in Județul Braşov, Județul Mureş, Județul Sibiu; COD GALBEN: 19-11-2019 Intre 07:20 si 10:00 se va semnala ceață care determină reducerea vizibilității local sub 200m, izolat sub 50m in Județul Caraş-Severin; COD GALBEN: 19-11-2019 Intre 07:15 si 10:00 se va semnala ceață care determină reducerea vizibilității local sub 200 m și izolat sub 50 m in Județul Alba; COD GALBEN: 19-11-2019 Intre 07:10 si 09:00 se va semnala ceață care reduce vizibilitatea local sub 200 m și izolat sub 50 in Județul Buzău; COD GALBEN: 19-11-2019 Intre 06:20 si 09:00 se va semnala ceaţă care determină scăderea vizibilităţii, local sub 200 m, izolat sub 50 m in Județul Cluj;

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Lipsa infrastructurii de transport poate fi explicată prin moştenirea istorică, a afirmat, marţi, comisarul european pentru politică regională, Corina Creţu, la conferinţa la nivel înalt privind viitorul Politicii de Coeziune, menţionând că România nu a avut proiecte pe care să le implementeze încă din prima zi de la intrarea în UE.

"Eu cred că în principal e vorba de moştenirea istorică. Deci, am fost în ţări ca Serbia, Croaţia. Croaţia a intrat, ştiţi foarte bine, la cinci ani după România, nu arată ca o ţară după război. Serbia are de asemenea infrastructură. Deci am fost condamnaţi. Dar, în fine, aşa au fost vremurile înainte de '89. După care România a intrat în anul 2007. Repet, România nu a fost pregătită cu proiecte pe care să le implementeze încă din prima zi a intrării în Uniunea Europeană, cum au făcut, de pildă, cei din Polonia, care la 1 ianuarie 2004 aveau deja proiecte făcute şi au început deja implementarea acestor proiecte ajungând la aproape 2000 de km renovaţi, refăcuţi şi aşa mai departe. Şi în România s-au modernizat foarte multe drumuri, problema este cu aceste verigi lipsă privind reţelele de transport Sibiu - Piteşti. Aici pe mine mă doare şi vreau să vă spun că nu cred că este vina unui guvern, dar cred că trebuie să se ia decizii mult mai rapide şi să se meargă, să se adopte aceste decizii. Deci Sibiu - Piteşti se află încă în faza studiului de fezabilitate, nu există autorizaţia de mediu şi, cum am spus, aşteptăm proiectele", a spus Corina Creţu, întrebată de ce România nu are o infrastructură de transport.

Acesta a menţionat că ministrul Transporturilor vorbeşte de un nivel de contractare de 200% dar în analiză, ca proiect major, la Comisia Europeană, se află doar cel al linei de metrou de la Gara de Nord la Otopeni.

"Se politizează foarte mult. Deci eu cred că România putea face mai mult încă de dinainte de 2007. Polonia a avut la Bruxelles 1000 de oameni care s-au pregătit să face proiecte în anii 2002 şi 2004, ceea ce România nu a făcut. Aduceţi-vă aminte că rata de absorbţie între 2007 şi 2011 a fost de 4%, în 2014 când am preluat eu era 48% rata de absorbţie. Încheiem exerciţiu financiar 2007 - 2014 cu 90%. Deci este un procent pe care sunt convinsă că foarte mulţi îl considerau imposibil de realizat", a mai spus Corina Creţu. AGERPRES/(AS - autor: George Bănciulea, editor: Andreea Marinescu, editor online: Ada Vîlceanu)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.