COD GALBEN: 05-06-2025 ora 10 Intre 5 iunie, ora 12 – 5 iunie, ora 21 se va semnala temperaturi deosebit de ridicate și disconfort termic COD GALBEN: 05-06-2025 ora 10 Intre 05 iunie, ora 12 – 05 iunie, ora 23 se va semnala instabilitate atmosferică temporar accentuată COD GALBEN: 05-06-2025 ora 10 Intre 6 iunie, ora 12 – 6 iunie, ora 21 se va semnala temperaturi deosebit de ridicate și disconfort termic COD PORTOCALIU: 05-06-2025 ora 15 Intre 15:45 si 17:00 se va semnala Averse torențiale care vor acumula 25...40 l/mp, frecvente descărcări electrice, intensificări ale vântului, grindină. in Județul Vâlcea; COD GALBEN: 05-06-2025 ora 15 Intre 15:40 si 16:30 se va semnala local, mai ales în partea de nord și de centru a orașului, averse torențiale care vor acumula 15...25 l/mp, descărcări electrice, intensificări ale vântului, vijelie, grindină de mici dimensiuni. in Mun. Bucureşti; COD PORTOCALIU: 05-06-2025 ora 15 Intre 15:20 si 16:30 se va semnala Averse torențiale care vor acumula 25...40 l/mp, frecvente descărcări electrice, intensificări ale vântului, vijelie, grindină. in Județul Prahova, zona de munte de peste 1800 m, Județul Prahova, Zona de munte a județului Dâmboviţa, respectiv zona de munte a localităților, Județul Dâmboviţa;

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Generaţia Millennials îşi doreşte anunţuri de angajare scurte şi clare, posibilitatea aplicării de pe mobil, fără a completa formulare lungi, care necesită multe informaţii, cel puţin în prima fază a procesului de recrutare, conform unui studiu de profil, remis joi AGERPRES.

Tinerii se aşteaptă ca angajatorii să aibă o atitudine proactivă şi să ducă ofertele de muncă acolo unde are loc adevărata comunicare în online: pe reţelele sociale, în comunităţi online şi pe site-urile de ştiri, conform studiului realizat în România de platforma de recruitment marketing SmartDreamers.

Aproape 44% dintre respondenţii studiului sunt activi pe reţelele sociale între 1-3 ore pe zi. Următoarea categorie aparţine celor care petrec mai puţin de o oră pe zi pe Facebook, Instagram sau LinkedIn - peste 22%. Urmează tinerii care sunt online între 3-6 ore pe zi (cu 21,5%) şi cei care au o prezenţă în social media mai mare de 6 ore pe zi, cu 12,4%.

Cât despre mediul în care tinerii vor să afle de noile joburi, social media este într-o bătălie deschisă cu site-urile clasice de joburi. 44,6% dintre cei care au participat la studiu vor să afle despre noile joburi pe canale alternative de recrutare, cum ar fi Facebook, Instagram, YouTube sau comunităţile online pe care le frecventează.

Faptul că pentru multe companii devine dificil să acopere un număr mare de posturi vacante face din social media un canal important de recrutare, mai ales dacă un angajator caută persoane care lucrează pentru concurenţă. 57,9% dintre respondenţi afirmă că dau click pe un anunţ de muncă în social media pentru a vedea despre ce e vorba, iar 37,1% spun că ar intra pe anunţ doar dacă acesta ar fi unul atractiv. Doar 5% dintre cei intervievaţi afirmă că nu dau click pe un anunţ de pe social media deoarece preferă să caute locuri de muncă pe platformele de recrutare.

De multe ori, deşi vede un anunţ de angajare pe mobil în timp ce e în oraş, în autobuz sau metrou, candidatul trebuie să ajungă la un laptop sau PC pentru a aplica, pentru că foarte puţine companii din România oferă posibilitatea candidaţilor de a aplica pe mobil. Potrivit studiului, 51,8% dintre respondenţi vor ca aplicarea să fie posibilă de pe smartphone.

Atunci când vor să afle mai multe detalii despre o companie, 83,4% dintre tineri merg pe site-ul respectivului brand. În lista surselor de informare se mai înscriu ştirile şi articolele despre companie apărute în mass media (44,7%), conturile de social media ale brandului, platformele de joburi.

Există o serie de impedimente care îi determină pe tineri să nu aplice la un loc de muncă sau să evite joburi ale companiilor în cauză. 59,8% afirmă că o piedică majoră în aplicare este descrierea lungă, complicată sau neclară a poziţiei. Un alt motiv e legat de durata procesului de aplicare şi volumul mare de informaţii solicitate. Pentru 21,6% dintre respondenţi o piedică este reprezentată de lipsa imaginilor şi a video-urilor din prezentarea companiei. AGERPRES/(AS - autor: Carmen Marinescu, editor: Oana Tilică, editor online: Simona Aruştei)

Urmăreşte ştirile AGERPRES pe WhatsApp şi pe GoogleNews


Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Informaţiile transmise pe www.agerpres.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislaţia aplicabilă, în limita a 500 de semne. Detalii în secţiunea Condiţii de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactaţi Direcţia Marketing - marketing@agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.