COD ROSU: 24-06-2021 ora 10 Intre temperaturi extreme și disconfort termic deosebit de accentuat Interval de valabilitate se va semnala temperaturi extreme și disconfort termic deosebit de accentuat Interval de valabilitate

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Preţul rămâne criteriul principal în alegerea companiei aeriene sau a rutei de zbor, însă opţiunile de călătorie ale românilor au evoluat, căutând din ce în ce mai mult destinaţii îndepărtate, în care se ajunge prin cel puţin două segmente de zbor, conform unei analize realizată de o agenţie de turism online remisă miercuri AGERPRES. 

Trendurile în turismul românesc evoluează şi comportamentul de cumpărare al turiştilor români este într-o continuă schimbare. Dacă acum 10 ani majoritatea turiştilor se documentau online, dar cumpărau de la agenţiile stradale, astăzi ponderea rezervărilor online depăşeşte 85% din total, se arată într-o analiză a agenţiei de turism online Vola.ro

Turiştii români sunt mult mai deschişi la opţiuni creative de zbor, cu zboruri operate de două sau mai multe companii aeriene sau cu escale de 24 de ore în care pot explora încă o destinaţie.

Conform analizei, folosind opţiunea Smart Connection, turiştii români au acces la destinaţii care ar fi fost mai dificil de atins şi la preţuri cu până la 60% mai mici la bilete de avion.

Rezervările finalizate prin Smart Connection s-au dublat ca număr în 2017 faţă de 2016, înregistrând o creştere cu 114%.

''Principalul risc la zborurile cu mai multe companii aeriene este legat de lipsa de drepturi a pasagerilor în cazul în care se pierde o conexiune din cauza unui segment de zbor anterior, cu o altă companie aeriană. Am adus un produs de programare la un nivel superior, ataşându-i şi o garanţie care presupune că echipa de relaţii cu clienţii, oferă alternative de zbor gratuite clienţilor care cumpără un Smart Connection'', a precizat Daniel Truica, CEO-ul agenţiei de turism online.

Toate rezervările Smart Connection beneficiază de o garanţie specială prin care pasagerii primesc suport în identificarea unor rute alternative şi achiziţionarea gratuită de către agenţie a unui bilet la următorul zbor disponibil, în cazul în care unul dintre segmente este anulat sau întârzierile de zbor au făcut imposibilă conexiunea.

Din 2017 şi până în prezent, valoarea despăgubirilor obţinute în aplicarea garanţiei Smart Connection a fost de peste 25.000 de euro. AGERPRES/(AS - autor: Carmen Marinescu, editor: Mariana Nica, editor online: Gabriela Badea)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.