COD GALBEN: 27-02-2020 ora 11 Intre 27 februarie, ora 11:00 - 27 februarie, ora 22:00 Zone și fenomene vizate COD GALBEN: 27-02-2020 ora 11 Intre 28 februarie, ora 09:00 - 29 februarie, ora 11:00 Zone și fenomene vizate

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Mai puţin de 11% din totalul forţei de muncă active la nivel global, în domeniul securităţii IT, este reprezentant de către femei, reiese dintr-un studiu realizat de Kaspersky Lab, dat publicităţii luni.

Conform raportului, femeile din domeniul securităţii cibernetice sunt deseori singure într-o încăpere plină de bărbaţi, ceea ce poate fi unul dintre motivele pentru care decid să nu urmeze o carieră în acest domeniu.

Totodată, studiul din 2017 despre forţa de muncă în domeniul securităţii informaţiilor, la nivel global, realizat de (ISC) şi Centrul său pentru securitate cibernetică şi educaţie, arată că 42% dintre participanţi sunt de acord că este important să ai un model de acelaşi sex în cariera de interes. De altfel, jumătate dintre femeile chestionate au declarat că preferă să lucreze într-un mediu unde există o pondere egală între bărbaţi şi femei.

Atunci când au fost întrebate de ce nu au ales o carieră în domeniul securităţii cibernetice, femeile au fost mai înclinate decât bărbaţii să spună că: nu au experienţă în codare (57% versus 43%), nu sunt interesate de computere (52% versus 39%), nu ştiu de existenţa securităţii cibernetice (45% versus 38%) şi că nu sunt suficient de bune la matematică (38% versus 25%).

Kaspersky Lab are mai multe iniţiative, cum ar fi Kaspersky Lab Academy, Kaspersky Cybersecurity Certification Program şi Kaspersky Cyber Days pentru a face cunoscute industria de securitate cibernetică şi locurile de muncă din cadrul acesteia, precum şi pentru a contribui la pregătirea profesioniştilor din acest domeniu.

În afara iniţiativelor menite să echilibreze proporţia femei-bărbaţi în această industrie, Kaspersky Lab a sponsorizat mai multe expediţii pentru a inspira femeile cu spirit aventuros.

Recent, compania a anunţat sponsorizarea primei expediţii integral feminine la Polul Nord, care pleacă în luna aprilie din Peninsula Arabică şi ajunge 10 zile mai târziu la Polul Nord Geografic. AGERPRES/(AS - autor: Daniel Badea, editor: Andreea Marinescu, editor online: Ada Vîlceanu)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.