Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Grupul informatic american Apple Inc urmează să prezinte marţi seară o nouă generaţie de telefoane iPhone şi ceasuri Apple Watch cu îmbunătăţiri minore faţă de precedentele modele, însă analiştii se aşteaptă ca operatorii de telefonie să joace un rol mult mai important pe măsură ce încearcă să îi atragă de consumatori cu ofertele lor 5G, transmite Reuters.

Anul trecut, Apple a introdus iPhone 12, care a venit cu un nou look, fiind primul dispozitiv Apple cu conectivitate 5G. În acest an, analiştii se aşteaptă la îmbunătăţiri modeste pe partea de hardware şi un accent mai mare pe 5G.

În schimb, operatorii de telefonie precum AT&T Inc, Verizon Communications şi T-Mobile, care în ultimele luni şi-au îmbunătăţit reţelele, ar putea să vină cu noi oferte concepute special în jurul noilor telefoane Apple, care vor putea profita de viteza mai mare de transfer oferită de noile reţele, susţine Ben Bajarin, analist la Creative Strategies.

"Pare să există o mult mai mare capacitate de reţea 5G decât era în urmă cu şase luni. Operatorii vor ca oamenii să facă upgrade şi vor fi foarte agresivi", susţine Ben Bajarin.

Pe dinafară, noul iPhone 13, ce ar urma să fie dezvăluit marţi, nu va arăta foarte diferit faţă de iPhone 12. Însă analiştii se aşteaptă ca noul model să aibă un wi-fi şi un procesor mai rapide, iar Bloomberg a dezvăluit că modelul de top ar putea să se concentreze pe îmbunătăţirile aduse dispaly-ului şi camerei.

De asemenea, analiştii cred că Apple va continua politica de a veni cu noi modificări la ceasul său inteligent Apple Watch, care a devenit o piatră de temelie pentru segmentul său de accesorii, cu vânzări în valoare de 30,6 miliarde de dolari, în creştere cu 25%, în condiţiile în care veniturile din vânzările de telefoane iPhone au scăzut uşor.

Majoritatea analiştilor cred că utilizatorii Apple care cumpără mai mult de un produs, de exemplu un ceas Apple Watch şi un telefon iPhone, sunt mai înclinaţi să rămână fideli mărcii şi să cheltuie alţi bani pentru aplicaţiile şi serviciile companiei.

Cel mai probabil Apple se va concentra pe mai multe caracteristici de fitness pentru noul model de ceas Apple Watch, care funcţionează împreună cu Apple Fitness+, un serviciu plătit care oferă sesiuni de fitness sub îndrumarea instructorilor Apple.

"Acesta este singurul serviciu pe care îl oferă şi pentru care trebuie neapărat să ai acest produs în caz contrar nu poţi utiliza serviciul", subliniază Ben Bajarin. AGERPRES/ (AS-autor: Constantin Balaban, editor: Nicoleta Gherasi, editor online: Adrian Dãdârlat)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.