COD PORTOCALIU: 30-07-2021 ora 10 Intre 30 iulie – 01 august se va semnala val de căldură persistent și disconfort termic deosebit de  accentuat COD GALBEN: 30-07-2021 ora 10 Intre 30 iulie, ora 13:00 – 30 iulie, ora 21:00 se va semnala instabilitate atmosferică temporar accentuată COD PORTOCALIU: 30-07-2021 ora 18 Intre 18:20 si 19:20 se va semnala averse ce vor depăși 35...40 l/mp, frecvente descărcări electrice, intensificări de scurtă durată ale vântului, grindină in Județul Prahova; COD GALBEN: 30-07-2021 ora 18 Intre 18:10 si 19:00 se va semnala averse ce vor cumula peste 20...30 l/mp, grindină, descărcări electrice, intensificări ale vântului in Județul Suceava; COD PORTOCALIU: 30-07-2021 ora 17 Intre 17:15 si 19:00 se va semnala averse de ploaie ce vor depăși 35...45 l/mp, descărcări electrice, intensificări ale vântului, grindină in Județul Covasna;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Organismele de reglementare a concurenţei din Uniunea Europeană urmează să ia în vizor, din nou, motorul de căutare online Google prin lansarea unei investigaţii asupra practicilor sale de publicitate digitală, au declarat pentru Reuters surse din apropierea acestui dosar, care au adăugat că ancheta va fi lansată până la finele anului.

O anchetă a Comisiei Europene ar putea reprezenta o ameninţare pentru Google, care anul trecut a realizat venituri de 137 miliarde de dolari de pe urma publicităţii digitale, mai mult decât orice altă companie din lume.

Mesajele publicitate pe toate platformele sale, inclusiv motorul de căutare, YouTube şi Gmail, au fost responsabile pentru cea mai mare parte din vânzările şi profiturile realizate de Google. Aproximativ 16% din veniturile companiei au venit de pe urma Google network business, în cadrul căreia alte companii media utilizează tehnologia Google pentru a vinde publicitate pe site-urile lor web şi aplicaţiile lor.

Conform unui chestionat trimis rivalilor Google şi terţelor părţi la începutul acestui an, chestionar consultat de Reuters, executivul comunitar i-a întrebat dacă advertiserii au primit reduceri atunci când utilizează intermediarii Google, care permit agenţiilor de publicitate sau agenţiilor media să cumpere publicitate de la mai multe surse.

În ultimul deceniu, Comisia Europeană a acordat amenzi în valoare totală de 8,25 miliarde de euro celui mai popular motor de căutare online din lume pentru că acesta şi-a blocat rivalii în ceea ce priveşte cumpărăturile online, smartphone-urile Android şi publicitatea online. AGERPRES/ (AS-autor: Constantin Balaban, editor: Mariana Nica, editor online: Gabriela Badea) 

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.