COD PORTOCALIU: 01-08-2021 ora 10 Intre 1 august se va semnala val de căldură persistent și disconfort termic deosebit de COD PORTOCALIU: 01-08-2021 ora 10 Intre vijelii puternice, grindină, averse torențialeInterval de valabilitate se va semnala vijelii puternice, grindină, averse torențialeInterval de valabilitate COD PORTOCALIU: 01-08-2021 ora 10 Intre val de căldură persistent și disconfort termic deosebit deaccentuatInterval de valabilitate se va semnala val de căldură persistent și disconfort termic deosebit deaccentuatInterval de valabilitate

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Constructorul auto francez Renault a semnat vineri un acord cu sindicatele din Franţa care va permite mai multor mii dintre angajaţii săi să lucreze de acasă timp de maximum trei zile pe săptămână, transmite Reuters.

Noul program de muncă va fi introdus în mai multe etape, începând din luna septembrie 2021, a precizat Renault, adăugând că va oferi sprijin şi training cu privire la cele mai bune modalităţi pentru lucrul de la distanţă. Sistemul de lucru hibrid va fi unul voluntar şi va avea la bază un program în care două zile pe săptămână angajaţii vor putea lucra de acasă, iar cea de a treia zi în care se va putea lucra de acasă va fi la decizia managerului, a adăugat Renault.

Constructorul auto estimează că 20.000 din angajaţii săi din Franţa vor fi eligibili pentru a lucra de acasă iar programul de muncă hibrid va acoperi majoritatea poziţiilor, cu excepţia celor care au legătură cu linia de producţie.

Rivalul Stellantis, producătorul automobilelor mărcile Peugeot şi Citroen, a ajuns la un acord similar cu sindicatele sale franceze.

Modul în care va arăta locul de muncă în viitor este un subiect intens dezbătut după ce pandemia de coronavirus a forţat închiderea multor clădiri de birouri şi a demonstrat cât de multe sarcini pot fi efectuate de angajaţi de acasă.

Anul trecut, Grupul Renault, proprietarul Dacia, a raportat pierderi record de opt milliarde de euro în condiţiile în care veniturile grupului au scăzut cu 21,7%, până la 43,474 miliarde de dolari, iar numărul de autovehicule vândute a scăzut cu 21,3% până la 2,95 milioane unităţi.

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999 şi relansată în 2004 cu modelul Logan. Ulterior, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană. AGERPRES/(AS - autor: Constantin Balaban, editor: Andreea Marinescu, editor online: Gabriela Badea) 

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.