COD PORTOCALIU: 21-06-2021 ora 10 Intre 21 iunie, ora 11:00 – 21 iunie, ora 22:00 se va semnala instabilitate atmosferică temporar accentuată COD ROSU: 21-06-2021 ora 19 Intre 19:10 si 20:00 se va semnala averse torenţiale care vor acumula peste 40...50 l/mp, frecvente descărcări electrice, vilejie, grindină in Județul Gorj;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Oficiul Concurenţei din Ungaria (GVH) a anunţat miercuri că, în urma unei recente investigaţii, a ajuns la concluzia că practicile de reduceri practicate de eMAG sunt neloiale faţă de consumatori de mult timp şi a amendat retailerul online cu 200 milioane de forinţi (aproximativ 560.510 euro), pentru încălcarea reglementărilor şi a cerut operatorilor magazinului online să acorde despăgubiri de aproximativ patru miliarde de forinţi (aproximativ 11,21 milioane euro), se arată într-un comunicat al GVH.

Începând din iulie 2014, GVH a investigat practicile de reduceri practicate de magazinul online al eMAG, care vizează câteva sute de campanii de pe platformă, şi a descoperit că retailerul nu a reuşit să dezvolte reglementări interne în timpul campaniilor, că preţul actual al unui produs a fost afişat ca preţul său "original", în schimb, preţurile reduse au fost aplicate doar ocazional şi pentru perioade de timp extrem de scurte.

eMAG a cooperat cu GVH în timpul investigaţiei şi s-a angajat să implementeze o serie de măsuri menite să furnizeze compensaţii pentru încălcarea reglementărilor. Astfel, eMAG va renunţa la utilizarea promoţiilor înşelătoare, va redezvolta practicile legate de preţuri şi de afişarea lor în mod corespunzător şi va solicita partenerilor să facă la fel.

În plus, consumatorii care au făcut achiziţii de pe platformă în ultimele 12 luni vor primi fiecare un voucher 3.000 de forinţi, valoarea totală aproximativă fiind de cel puţin 1,08 miliarde de forinţi. Mai mult, grupul se angajează să sprijine activitatea de comerţ electronic pentru firmele din Ungaria, oferind, printre altele, reducerea comisioanelor, cursuri de pregătire, spaţiu de reclamă şi servicii logistice partenerilor săi, valoarea totală fiind de aproximativ 2,88 miliarde de forinţi.

Conform angajamentelor eMAG, vor fi oferite oportunităţi firmelor din Ungaria pentru a se extinde pe pieţele străine prin intermediul platformelor eMAG din România şi Bulgaria. Toate acestea vor contribui la intrarea firmelor din Ungaria pe pieţele străine, vor spori veniturile lor de export şi vor îmbunătăţi situaţia lor financiară, în special în timpul pandemiei, apreciază Oficiul Concurenţei din Ungaria.

Instituţia a impus şi o amendă de 200 milioane de forinţi operatorilor platformei, Dante Internaţional şi Extreme Digital - eMAG Kft., care nu vor contesta în instanţă amenda.

În 5 aprilie, Consiliul Concurenţei (CC) a demarat o investigaţie pe piaţa produselor electronice şi IT&C din România, suspectând că Samsung s-a înţeles cu o serie de retaileri, precum Altex, Flanco şi eMAG, cu privire la preţurile de vânzare ale produselor sale.

Astfel, Consiliul Concurenţei a efectuat inspecţii inopinate la sediile companiilor Samsung Electronics România, Altex România, Flanco Retail şi Dante Internaţional (compania care administrează platforma online eMAG.ro, prin intermediul căreia comercializează o gamă largă de produse, echipamente şi componente IT, electronice, electrocasnice).

Investigaţia a fost declanşată pe baza informaţiilor primite pe Platforma Avertizorilor de Concurenţă.

Companie românească fondată în anul 2001, eMag a devenit un lider în retailul online în România, cu prezenţe în Bulgaria, Ungaria şi Polonia. AGERPRES/(AS - autor: Mihaela Dicu, editor: Oana Tilică, editor online: Ada Vîlceanu) 

 

Sursa foto: eMAG/Facebook.com 

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.