COD PORTOCALIU: 21-06-2021 ora 10 Intre 21 iunie, ora 11:00 – 21 iunie, ora 22:00 se va semnala instabilitate atmosferică temporar accentuată

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Constructorul auto german Volkswagen a prezentat un SUV electric destinat pieţei chineze, în avanpremiera Salonului auto de la Shanghai, cel mai mare eveniment de marketing al industriei auto din ultimul an, care a început luni în contextul unor măsuri sporite de control sanitar, transmite AP.

Constructorii auto sunt interesaţi în mod special de China, cea mai mare piaţă din lume în funcţie de volumul de vânzări şi prima mare economie a lumii care şi-a revenit din pandemie, pentru a-şi relansa vânzările şi a inversa pierderile de miliarde de dolari suferite în ultimul an.

 


Foto: (c) Aly Song / REUTERS


Ford, Nissan şi alte mărci intenţionează să dezvăluie noi modele destinate pieţei chineze la Salonul auto de la Shanghai, care şi-a deschis luni porţile în contextul unor măsuri sporite de control sanitar. Puţini directori de companii auto din străinătate vor participa la evenimentul de la Shanghai iar jurnaliştii prezenţi au fost nevoiţi să treacă printr-o procedură de testare.

Noul SUV denumit ID.6 al celor de la Volkswagen reflectă tranziţia industriei auto spre electrificare şi conceperea de modele având în vedere gusturile clientelei chineze. VW susţine că acest model de tip SUV cu şase şi şapte locuri este destinat creării unui "salon pe roţi" cu direcţie semi-automată şi alte tehnologii avansate.

 


Foto: (c) Aly Song / REUTERS


La rândul său, constructorul auto american Ford şi-a prezentat primul SUV conceput pentru vânzări globale în conformitate cu o strategie care se bazează mai mult pe operaţiunile din China pentru dezvoltarea de produs.

 


Foto: (c) Aly Song / REUTERS


De asemenea, Nissan Motor Co. urmează să dezvăluie crossover-ul său X-Trail pentru piaţa chineză şi sistemul său de propulsie e-POWER.

 


Foto: (c) Aly Song / REUTERS


Potrivit datelor Asociaţiei producătorilor auto din China, în primul trimestru al acestui an vânzările de SUV-uri, sedan-uri şi minvan-uri în China au crescut cu 75,6% în ritm anual. Comparativ, firma de consultanţă Edmunds.com Inc. estimează că în aceiaşi perioadă în SUA vânzările au crescut cu 8,9% în ritm anual. În plus, Asociaţia producătorilor auto din China susţine că vânzările de vehicule electrice s-au triplat în primele trei luni ale acestui an, comparativ cu perioada similară a anului trecut, până la 515.000 de unităţi. AGERPRES/ (AS-autor: Constantin Balaban, editor: Andreea Marinescu, editor online: Adrian Dãdârlat)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.