COD GALBEN: 18-06-2025 ora 10 Intre 18 iunie, interval orar 12 – 21 se va semnala temperaturi deosebit de ridicate și disconfort termic COD GALBEN: 18-06-2025 ora 10 Intre 19 iunie, intervalul orar 12 – 21 se va semnala temperaturi deosebit de ridicate și disconfort termic
Până la finalul acestui deceniu, peste 80% din toate vehiculele vândute de Porsche Automobile Holding SE vor fi electrice, a afirmat directorul general Oliver Blume, într-un interviu acordat publicaţiei Bild am Sonntag, transmit Reuters şi Bloomberg.
Vor fi livrate vehicule pur electrice şi hibride, în timp ce Porsche va continua să ofere modelul 911 cu motor cu combustie internă, dar care va putea folosi carburanţi de sinteză, a explicat şeful producătorului de maşini premium sport.
Anterior, oficialii Porsche anunţaseră că se aşteaptă ca jumătate din vehiculele vândute până în 2025 să fie electrice.
În următorii cinci ani, Porsche va investi 15 miliarde de euro în electrificarea vehiculelor sale, a declarat Blume.
La noua sa unitate de producţie din Zuffenhausen (Stuttgart), Porsche a anunţat recent că a investit 700 de milioane de euro pentru fabricarea vehiculelor electrice, inclusiv Taycan, primul model exclusiv electric al Porsche. Taycan, al cărui preţ de pornire este 80.000 de euro, a livrat anul trecut clienţilor peste 20.000 de unităţi.
Porsche este cea mai profitabilă marcă din portofoliul grupului german Volkswagen AG, iar succesul său este vital pentru tranziţia grupului la vehiculele electrice.
Separat, surse care au dorit să-şi păstreze anonimatul au declarat publicaţiei The Edge Weekly că Porsche AG înfiinţează o fabrică în Malaezia, în parteneriat cu Inokom Corporation, o subsidiară a Sime Darby Motors - divizia auto a conglomeratului Sime Darby Bhd.
Inokom va construi noua unitate pentru Porsche în Kedah, iar Ministerul de Finanţe din Malaezia a aprobat deja subvenţiile pentru această investiţie.
Portofoliul grupului Volkswagen este format din 12 mărci, printre care automobilele VW, Audi, Porsche, Skoda, Lamborghini, Seat, Bentley şi Bugatti, dar şi camioanele MAN şi Scania. AGERPRES/(AS - autor: Mihaela Dicu, editor: Oana Tilică, editor online: Simona Aruştei)
Urmăreşte ştirile AGERPRES pe WhatsApp şi pe GoogleNews
Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Informaţiile transmise pe www.agerpres.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislaţia aplicabilă, în limita a 500 de semne. Detalii în secţiunea Condiţii de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactaţi Direcţia Marketing - marketing@agerpres.ro.
© 2025 Agenția Națională de Presă AGERPRES
Conținutul acestui site este proprietatea Agenției Naționale de Presă AGERPRES. Este interzisă republicarea sau redistribuirea conținutului fără menționarea sursei.
Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.
Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:
Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.
< | june 2025 | > | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
su | mo | tu | we | th | fr | sa |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
< | july 2025 | > | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
su | mo | tu | we | th | fr | sa |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |