COD GALBEN: 05-05-2025 ora 10 Intre 5 mai, ora 12 – 5 mai, ora 23 se va semnala instabilitate atmosferică temporar accentuată COD PORTOCALIU: 05-05-2025 ora 16 Intre 16:55 si 18:00 se va semnala Grindină de medii și posibil mari dimensiuni, averse torențiale ce vor cumula 25....30 l/mp, frecvente descărcări electrice, intensificări ale vântului in Județul Vaslui; COD GALBEN: 05-05-2025 ora 16 Intre 16:50 si 18:00 se va semnala Averse torențiale care vor acumula 15...25 l/mp, descărcări electrice, intensificări ale vântului, grindină. in Județul Gorj, Județul Vâlcea; COD GALBEN: 05-05-2025 ora 16 Intre 16:35 si 17:30 se va semnala Grindină de mici și medii dimensiuni, averse torențiale din care se pot înregistra cantăți de15 -20 l/mp, frecvente descărcări electrice, intensificări ale vântului in Județul Constanta; COD GALBEN: 05-05-2025 ora 16 Intre 16:10 si 17:30 se va semnala Averse torențiale care vor acumula 15...25 l/mp, descărcări electrice, intensificări ale vântului, grindină. in Județul Argeş;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Constructorul auto japonez Toyota a trecut anul trecut în faţa rivalului german Volkswagen redevenind cel mai mare constructor auto mondial, graţie unor vânzări robuste în China şi SUA, arată datele publicate joi, transmite AFP.

În 2020, Toyota a vândut 9,53 milioane de vehicule, în scădere cu 11,3% comparativ cu 2019. Chiar şi aşa este pentru prima dată după 2015 când Toyota revine în fruntea clasamentului mondial, în condiţiile în care rivalul german Volkswagen a vândut 9,3 milioane de vehicule, în scădere cu 15,2%, potrivit cifrelor publicate în cursul acestei luni.

Constructorul auto japonez, care pe lângă vehiculele marca Toyota produce şi sedanul Camry, automobilele hybrid Prius şi modelele de lux Lexus, a precizat că în 2020 a vândut 2,16 milioane de vehicule în Japonia şi 7,37 milioane de unităţi în restul lumii. În paralel, grupul Toyota a produs un număr total de 9,21 milioane de autovehicule la nivel global, cu 14,1% mai puţin decât în 2019.

Un oficial de la Toyota a subliniat că strategia agresivă de vânzări a companiei, care a inclus lansarea mai multor modele noi, a contribuit la vânzări relativ solide în 2020 comparativ cu alţi producători. "Vânzările noastre au scăzut comparativ cu anul precedent din cauza pandemiei, însă declinul a fost limitat la unul de ordinul a 10%", a spus oficialul.

Toyota a profitat în special de faptul că vânzările sale pe piaţa din China au crescut cu 10,9% anul trecut până la 1,8 milioane de unităţi. De asemenea, grupul japonez a vândut 2,1 milioane automobile în SUA, cea mai mare piaţă a sa.

Producătorul nipon Nissan Motor Co, unul dintre cei trei membri alianţei cu Renault SA şi Mitsubishi Motors Corp., urmează să anunţe şi el în cursul acestei zile cifrele referitoare la vânzările din 2020 însă cu toate acestea analiştii se aşteaptă ca grupul franco-japonez să se situeze pe locul al treilea la nivel mondial, după Toyota şi Volkswagen, ca urmare a unei reveniri mai lente a vânzărilor.

Grupul auto american General Motors Co. a deţinut titlul de cel mai mare constructor auto mondial timp de peste şapte decenii pentru ca în 2008 să cedeze coroana rivalului japonez Toyota iar în prezent GM nu mai are nicio şansă să redevină lider mondial. De asemenea, din cursă a ieşit şi alianţa Nissan-Renault-Mitsubishi, fiind afectată de scandalul provocat de arestarea lui Carlos Ghosn. AGERPRES/(AS-autor: Constantin Balaban, editor: Andreea Marinescu, editor online: Andreea Lăzăroiu)

Urmăreşte ştirile AGERPRES pe WhatsApp şi pe GoogleNews


Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Informaţiile transmise pe www.agerpres.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislaţia aplicabilă, în limita a 500 de semne. Detalii în secţiunea Condiţii de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactaţi Direcţia Marketing - [email protected].

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.