COD GALBEN: 01-06-2025 ora 10 Intre 01 iunie, ora 14 – 01 iunie, ora 20Fenomene vizate se va semnala 01 iunie, ora 14 – 01 iunie, ora 20Fenomene vizate COD PORTOCALIU: 01-06-2025 ora 17 Intre 17:40 si 18:30 se va semnala Averse torențiale care vor acumula 25...40 l/mp, descărcări electrice, intensificări ale vântului, grindină. in Județul Prahova; COD GALBEN: 01-06-2025 ora 17 Intre 17:00 si 18:30 se va semnala Averse torențiale care vor acumula 15...25 l/mp, descărcări electrice, intensificări ale vântului, grindină de dimensiuni mici. in Județul Bihor; COD GALBEN: 01-06-2025 ora 17 Intre 17:00 si 18:30 se va semnala Averse torențiale care vor acumula 15...25 l/mp, descărcări electrice, intensificări ale vântului, izolat grindină de dimensiuni mici. in Județul Satu Mare;

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Agenţia Europeană pentru Siguranţa Aviaţiei (EASA) consideră că avionul Boeing 737 MAX este sigur în urma revizuirii sistemelor de siguranţă şi estimează că în luna ianuarie ar putea permite reluarea zborurilor cu acest tip de avion, a afirmat sâmbătă un responsabil al acestei agenţii, potrivit Reuters.

''Am dorit să efectuăm o analiză complet independentă a siguranţei acestui avion, aşadar am realizat propriile noastre verificări şi zboruri de test'', a declarat la Paris Air Forum directorul executiv al EASA, Patrick Ky.

''Toate studiile noastre ne spun că 737 MAX poate reveni în serviciu. Am început să implementăm toate măsurile (...) Probabil că în cazul nostru vom adopta deciziile care îi vor permite revenirea în serviciu cândva în ianuarie'', a mai menţionat reprezentantul EASA.

Declaraţia sa survine după ce Autoritatea Federală pentru Aviaţie din SUA (FAA) a emis miercuri o autorizaţie prin care avioanele Boeing 737 MAX pot zbura din nou, la aproape doi ani după ce acest avion a fost consemnat la sol în întreaga lume în urma a două catastrofe aeriene soldate cu 346 de morţi şi pentru care este suspectată o funcţionare defectuoasă a sistemului automat de stabilizare în zbor (MCAS - Manoeuvering Characteristics Augmentation System) menit să împiedice intrarea avionului în picaj.

FAA a precizat însă că solicită noi programe de pregătire a piloţilor şi revizuirea sistemului software înaintea reluării zborurilor avioanelor Boeing 737 MAX pe cerul american.

Compania Boeing a continuat să producă avioane de acest tip chiar şi în timpul interdicţiei de zbor, având la ora actuală pe stoc circa 450 de aparate Boeing 737 MAX.AGERPRES/(AS - editor: Sorin Popescu, editor online: Andreea Preda)

 

Citeşte şi:

 

Avioanele Boeing 737 MAX au primit aprobarea de a zbura din nou în SUA

Urmăreşte ştirile AGERPRES pe WhatsApp şi pe GoogleNews


Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Informaţiile transmise pe www.agerpres.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislaţia aplicabilă, în limita a 500 de semne. Detalii în secţiunea Condiţii de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactaţi Direcţia Marketing - marketing@agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.