Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Facebook a anunţat marţi că va accelera extinderea internaţională a serviciului său de ştiri în următoarele şase luni, începând cu ţări precum Brazilia, Marea Britanie, Franţa, Germania şi India, şi a promis că îi va plăti pe furnizorii de actualităţi, informează AFP.

Serviciul Facebook News a fost instalat în aplicaţia mobilă a acestei reţele de socializare în Statele Unite, după o fază de testare care a început spre sfârşitul anului 2019.

Noua funcţie a beneficiat de "un demaraj în forţă" în această ţară, potrivit unui comunicat publicat de Facebook.

Facebook News propune o selecţie de articole preluate de la ziare, reviste şi site-uri partenere şi este alimentat de o echipă de jurnalişti şi de algoritmi "de personalizare".

Reţeaua de socializare îi plăteşte pe unii dintre partenerii săi, care sunt în număr de peste 200 în Statele Unite şi în rândul cărora se regăsesc publicaţii precum The Wall Street Journal şi The Washington Post, revista People şi posturile de televiziune ABC, CBS News şi Fox News.

"În fiecare ţară, vom plăti anumite publicaţii pentru a ne asigura că articolele şi conţinuturile lor vor fi disponibile pe noul nostru serviciu", a precizat în acelaşi comunicat Campbell Brown, vicepreşedintele Facebook pentru parteneriate internaţionale.

"Vom continua să concepem noi produse şi să facem investiţii în întreaga lume pentru a ajuta presa să construiască modele economice viabile pe termen lung", a adăugat ea.

Relaţiile dintre platformele online, precum Facebook şi Google, şi companiile media tradiţionale sunt complicate.

Veniturile din publicitate de care depind ziarele, radiourile şi posturile de televiziune au migrat masiv în ultimii ani spre sectorul online şi pe reţelele de socializare, unde publicul larg poate să citească şi să vizioneze o parte din ştirile zilnice în regim de gratuitate.

Numeroase publicaţii au implementat sisteme de abonamente cu plată care permit accesul la articolele şi conţinuturile lor video, însă ele depind în mare parte de link-urile distribuite pe platformele online pentru a îi redirecţiona pe utilizatori spre site-urile şi aplicaţiile lor mobile.AGERPRES/(AS - autor: Florin Bădescu, editor: Mariana Ionescu, editor online: Andreea Lăzăroiu)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.