Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Vânzările Ford în China - cea mai mare piaţă auto din lume - au crescut cu 3% în perioada aprilie-iunie 2020, fiind prima creştere trimestrială din ultimii aproape trei ani, transmite Reuters.

Anul trecut, livrările Ford pe piaţa chineză au scăzut cu 26%, după un declin de 37% în 2018.

Vânzările în China au urcat la 158.589 unităţi în trimestrul doi din 2020, datorită lansării de noi modele, inclusiv SUV-uri şi maşini de lux, şi a cererii solide după ridicarea restricţiilor legate de pandemia de coronavirus (COVID-19), a anunţat Ford într-un comunicat.

În contrast, rivala General Motors (GM) a raportat în perioada aprilie-iunie 2020 o scădere de 5,3% a livrărilor în China, la 713.600 vehicule, în timp ce brandul Mercedes-Benz (deţinut de grupul german Daimler) a raportat cele mai bune vânzări realizate vreodată în trimestrul doi pe piaţa din China.

Vânzările auto pe piaţa chineză au crescut cu 14,5% în mai, după un avans de 4,4% în aprilie, a informat Asociaţia Producătorilor Auto din China (CAAM), care estimează în iunie o expansiune de 11%.

În statul asiatic, Ford produce maşini prin societăţile mixte pe care le deţine cu Chongqing Changan Automobile Co Ltd şi Jiangling Motors Corp Ltd (JMC).

În SUA, unde cererea în trimestrul doi din 2020 a fost afectată de măsurile de izolare adoptate pentru a ţine sub control extinderea pandemiei şi de restricţiile de călătorie, vânzările Ford au scăzut cu 33%.

Al doilea mare producător auto din SUA, Ford, este prezent şi pe piaţa din România. AGERPRES/(AS - autor: Mihaela Dicu, editor: Mariana Nica, editor online: Ada Vîlceanu)

 

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.