

COD PORTOCALIU: 26-06-2025 ora 10 se va semnala val de căldură persistent și intens, caniculă și disconfort termic accentuat COD PORTOCALIU: 26-06-2025 ora 10 se va semnala val de căldură persistent și intens, caniculă și disconfort termic accentuat COD GALBEN: 26-06-2025 ora 10 se va semnala instabilitate atmosferică temporar accentuată
Compania aeriană Air New Zealand a anunţat miercuri că analizează posibilitatea de a introduce cuşete cu paturi pentru pasagerii de la clasa economy, o iniţiativă destinată să îmbunătăţească confortul pasagerilor pentru zborurile pe distanţe lungi, transmite AFP.
Conceptul 'Economy Skynest' dezvăluit miercuri de Air New Zealand este format din şase paturi similare cu cele din cuşetele de tren sau hotelurile de tip capsulă. Paturile au o dimensiune de doi metri pe 58 de centimetri, şi sunt echipate cu pernă, pătură şi perdele pentru a păstra inimitatea pasagerilor. Călătorii vor putea rezerva în avans anumite intervale orare pentru a se putea odihni în aceste cuşete pe durata unui zbor pe distanţe lungi.
Una din principalele surse de disconfort la clasa economy "este faptul că nu poţi să te întinzi", explică Mike Tod, director de marketing la Air New Zealand, care susţine că proiectul 'Economy Skynest' este o soluţie.
Air New Zealand a precizat că va lua o decizie finală cu privire la introducerea conceptului 'Economy Skynest' abia anul viitor, după ce va evalua performanţele proiectului pe zborurile pe ruta Auckland-New York. Durata unei călătorii pe această rută este de aproximativ 17 ore şi 40 de minute.
O altă companie aeriană, Qantas Airways Ltd, a analizat şi ea dar până la urmă a respins propunerea înaintată de producătorul de avioane Airbus vizând introducerea de capsule echipate cu paturi în zona de marfă a avioanelor A350 ce vor fi utilizate pentru zborurile pe ruta Sydney - Londra.
Primele zboruri non-stop Qantas pe rutele Sydney - New York şi Sydney -Londra ar urma să înceapă în prima jumătate a anului 2023, însă sunt condiţionate de ajungerea la un acord salarial cu piloţii care vor trebui să îşi extindă programul de zbor până la aproximativ 23 de ore.
În prezent, compania aeriană Singapore Airlines oferă cel mai lung zbor din lume, o cursă de 19 ore între Singapore şi New York. AGERPRES/(AS - autor: Constantin Balaban, editor: Andreea Marinescu, editor online: Ady Ivaşcu)
Sursa foto: Air New Zealand / Facebook
Urmăreşte ştirile AGERPRES pe WhatsApp şi pe GoogleNews
Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Informaţiile transmise pe www.agerpres.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislaţia aplicabilă, în limita a 500 de semne. Detalii în secţiunea Condiţii de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactaţi Direcţia Marketing - marketing@agerpres.ro.
© 2025 Agenția Națională de Presă AGERPRES
Conținutul acestui site este proprietatea Agenției Naționale de Presă AGERPRES. Este interzisă republicarea sau redistribuirea conținutului fără menționarea sursei.
Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.
Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:
Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.
< | june 2025 | > | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
su | mo | tu | we | th | fr | sa |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
< | july 2025 | > | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
su | mo | tu | we | th | fr | sa |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |