COD GALBEN: 24-02-2020 ora 11 Intre 24 februarie, ora 18:00 - 24 februarie, ora 23:00Fenomene vizate se va semnala 24 februarie, ora 18:00 - 24 februarie, ora 23:00Fenomene vizate COD GALBEN: 24-02-2020 ora 18 Intre 18:00 si 23:00 se va semnala intensificări locale ale vântului, cu rafale ce vor depăși 55...60 km/h, izolat 65-70 km/h pe litoral și în deltă. in Județul Constanta, Județul Tulcea;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Constructorul auto german Volkswagen a informat vineri că a propus suma de 830 milioane euro pentru a pune capăt unei acţiuni colective în justiţie, demarată de clienţii germani care vor să obţină despăgubiri în urma scandalului Dieselgate, transmite DPA.

Un număr de peste 400.000 de cetăţeni germani care deţin automobile Volkswagen, reprezentanţi de asociaţia consumatorilor VZBV, încearcă să obţină despăgubiri de la producătorul auto pentru scăderea valorii automobilelor lor, după ce a ieşit la iveală că vehiculele lor sunt mai poluante decât se lăuda VW.

În pofida ofertei făcute de Volkswagen nu s-a ajuns la un acord din cauza "revendicărilor exagerate" cu privire la onorariile avocaţilor care reprezintă asociaţia consumatorilor VZBV, care a demarat ceea ce constituie prima acţiune colectivă în justiţie demarată vreodată în Germania, a precizat un purtător de cuvânt de la Volkswagen.

"Volkswagen şi VZBV au ajuns la un acord cu privire la o soluţionare amiabilă în valoare de aproape 830 milioane de euro. Această soluţie corectă pentru clienţi a eşuat numai pentru că avocaţii VZBV au insistat pentru o plată de 50 milioane euro pentru munca lor în ajungerea la această înţelegere", a informat Volkswagen într-un comunicat.

Volkswagen, cel mai mare constructor auto mondial, a recunoscut în 2015 că a utilizat un soft care falsifică rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel. După izbucnirea acestui scandal, Volkswagen a promis miliarde de dolari pentru a-i despăgubi pe deţinătorii de autovehicule diesel din SUA. Însă, până acum, Volkswagen a refuzat să adopte o măsură similară pentru cele 8,5 milioane de vehicule din Europa implicate în acest scandal, din cauza diferenţelor existente în legislaţie. AGERPRES/(AS-autor: Constantin Balaban, editor: Mariana Nica, editor online: Gabriela Badea) 

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.