COD GALBEN: 08-12-2019 ora 18 Intre 18:00 si 00:00 se va semnala local ceață care determină reducerea vizibilității sub 200 m, izolat sub 50 m in Județul Arad, Județul Timiş;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

O fuziune între constructorul auto francez Renault şi cel japonez Nissan nu este obiectivul final pe termen mediu, a declarat preşedintele Renault, Jean-Dominique Senard, într-un interviu publicat marţi în cotidianul Financial Times.

Renault şi Nissan au un parteneriat din 1999, în care Renault deţine 44,3% din acţiunile Nissan, în timp ce Nissan controlează un pachet de 15% din acţiunile Renault, dar nu are drepturi de vot la grupul francez.

În interviul acordat Financial Times, preşedintele Renault insistă asupra faptului că prioritatea alianţei Renault-Nissan va fi aceea de a realiza convergenţa celor două companii mai degrabă decât acea de a lucra pentru o fuziune completă. Jean-Dominique Senard adaugă că proiectul de fuziune a fost pus deoparte pentru că "este văzut în Japonia ca o ameninţare reală pentru independenţa şi pentru mândria Nissan", a constat Jean-Dominique Senard.

"O fuziune nu este probabil cea mai bună manieră de a aborda problema. Primul lucru este să generăm rezultate. Obsesia mea acum este să dăm dovadă de schimbare în 2020", a spus Jean-Dominique Senard.

Anterior, directorul general al constructorului auto japonez Nissan Motor Co, Makoto Uchida, a declarat luni că va lucra pentru a coopera mai strâns cu partenerul francez Renault SA. "Vrem să mergem înainte în relaţia noastră cu Renault, păstrându-ne în acelaşi timp independenţa", a spus Makoto Uchida, referindu-se la relaţiile deteriorate dintre Renault şi Nissan provocate de scandalul arestării lui Carlos Ghosn.

Alianţa Renault-Nissan, extinsă în 2016 prin includerea Mitsubishi, a devenit unul dintre cei mai mari producători mondiali de automobile.

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană. AGERPRES/(AS - autor: Constantin Balaban, editor: Andreea Marinescu, editor online: Anda Badea)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.