COD GALBEN: 29-11-2020 Intre 02:15 si 06:00 se va semnala ploaie slabă care va depune polei in Județul Gorj, Județul Olt, Județul Vâlcea, Județul Dolj, Județul Mehedinţi; COD GALBEN: 29-11-2020 Intre 02:00 si 06:00 se va semnala ceață care determină reducerea vizibilității sub 200 m, izolat sub 50 m. in Județul Galaţi, Județul Vrancea; COD GALBEN: 29-11-2020 Intre 02:00 si 08:00 se va semnala local și temporar - ceață care determină reducerea vizibilității sub 200 m; izolat și trecător, burniță sau ploaie slabă care va depune polei in Județul Brăila, Județul Ialomiţa, Județul Argeş, Județul Prahova, Județul Buzău, Județul Călăraşi, Județul Giurgiu, Județul Ilfov, Județul Teleorman, Județul Dâmboviţa; COD GALBEN: 29-11-2020 Intre 02:00 si 06:00 se va semnala local - ceață care va determina scăderea vizibilității sub 200 m și izolat sub 50 m in Județul Constanta, Județul Tulcea;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Constructorul auto francez Renault, proprietarul Dacia, va dubla producţia la uzina sa de la Casablanca (Maroc) până la 160.000 de unităţi pe an în 2022, a anunţat joi agenţia de presă MAP, preluată de Reuters.

Potrivit MAP, această ţintă de producţie a fost dezvăluită de preşedintele director general de la Renault, Carlos Ghosn, cu ocazia unei întâlniri cu regele Mohammed VI la Marrakech.

Graţie acestei dublări a producţiei la uzina SOMACA din Casablanca, Renault va ajunge să producă anual o jumătate de milion de automobile în Maroc, dintre care 340.000 de unităţi pe an la uzina de la Tanger şi 160.000 la uzina de la Casablanca.

Un alt constructor auto francez, Peugeot, a anunţat luna trecută că în 2019 va demara producţia în Maroc la o uzină din apropiere de oraşul de coastă Kenitra, având drept obiectiv o producţie de 200.000 de vehicule pe an în 2020.

Guvernul de la Rabat şi-a anunţat intenţia de a ajunge la o producţie anuală de un milion de autovehicule şi de asemenea să crească veniturile realizate de sectorul auto până la 200 miliarde dirhami (30 miliarde dolari) pe an în 2025. În plus, autorităţile marocane vor să crească procentul componentelor produse local până la 80% în 2020 de la un nivel estimat de 50% în prezent.

Sectorul auto a fost anul trecut sectorul industrial cu cele mai mari exporturi, în valoare de 70 miliarde dirhami. De asemenea, în primele opt luni ale lei 2018, acest sector a fost lider la capitolul exporturi, cu o creştere anuală de 14,6%, până la 48,813 miliarde dirhami.

Uzina Renault de la Tanger (Maroc), inaugurată în luna februarie 2012, produce modelele Sandero, Dokker, Lodgy şi Logan break. Grupul Renault a investit până acum peste 1,2 miliarde euro în această uzină.

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană. AGERPRES/(AS - autor: Constantin Balaban, editor: Andreea Marinescu, editor online: Anda Badea)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.