COD GALBEN: 05-12-2021 ora 10 Intre 05 decembrie, ora 20 – 06 decembrie, ora 08 se va semnala ninsori și intensificări ale vântului

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Grupul ceh Skoda intenţionează să producă pe piaţa indiană un SUV de mărime medie, ca parte a proiectului "India 2.0", în valoare de un miliard de euro (1,16 miliarde de dolari) a firmei mamă Volkswagen, menit să revitalizeze vânzările pe una din pieţele auto cu cel mai rapid ritm de creştere, transmit DPA şi Reuters.

Expansiunea Skoda vine pe fondul măsurilor de descentralizare adoptate de VW, menite să sporească pe plan global descentralizarea şi responsabilitatea brandurilor sale.

În 2017, vânzările Skoda pe piaţa indiană au urcat cu 30%, datorită cererii solide pentru modelele Skoda Rapid şi Kodiaq.
În schimb, VW este în urma rivalelor Ford şi Toyota în India.

"Datele privind vânzările din acest an arată interesul deosebit al clienţilor faţă de modelele noastre. Dar este adevărat că grupul Volkswagen nu e reuşit în ultimii ani să-şi îndeplinească obiectivele privind vânzările în India", a afirmat directorul general al Skoda, Bernhard Maier. Acesta a adăugat că Volkswagen intenţionează să extindă unităţile de producţie din Aurangabad şi Pune, să înfiinţeze un nou centru de inginerie şi design, pentru a-şi majora până în 2025 cota de piaţă la 5%. În urma acestor investiţii numărul angajaţilor pe piaţa indiană va creşte cu 4-5.000.

Skoda va folosi platforma MQB A0 deţinută de Volkswagen pentru producţia sa de vehicule în India, după ce negocierile de anul trecut cu producătorul auto indian Tata Motors au eşuat.

Până în 2020, India ar urma să devină a treia cea mai mare piaţă auto din lume, după China şi SUA.AGERPRES/(AS - autor: Mihaela Dicu, editor: Mariana Nica, editor online: Ada Vîlceanu)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.