COD GALBEN: 29-10-2020 Intre 03:00 si 07:00 se va semnala local ceață care va determina scăderea vizibilității sub 200 m și izolat sub 50 m in Județul Alba, Județul Sibiu; COD GALBEN: 29-10-2020 Intre 02:20 si 07:00 se va semnala ceață care determină reducerea vizibilității local sub 200 m și izolat sub 50 m. in Județul Timiş, Județul Hunedoara; COD GALBEN: 29-10-2020 Intre 02:10 si 07:00 se va semnala local ceață care determină reducerea vizibilității sub 200 m și izolat sub 50 m in Județul Brăila, Județul Ialomiţa, Județul Buzău, Județul Călăraşi; COD GALBEN: 29-10-2020 Intre 02:10 si 07:00 se va semnala local ceață care determină reducerea vizibilității sub 200 m și izolat sub 50 m in Județul Botoşani, Județul Galaţi, Județul Vrancea, Județul Vaslui; COD GALBEN: 29-10-2020 Intre 02:10 si 07:00 se va semnala - ceaţă care determină scăderea vizibilității, local sub 200 m şi izolat sub 50 m in Județul Constanta, Județul Tulcea; COD GALBEN: 29-10-2020 Intre 02:00 si 07:00 se va semnala local ceață care va determina scăderea vizibilității sub 200 m și izolat sub 50 m in Județul Covasna, Județul Braşov, Județul Mureş, Județul Harghita, Județul Harghita; COD GALBEN: 29-10-2020 Intre 02:00 si 07:00 se va semnala local ceaţă care va determina scăderea vizibilităţii sub 200 m și izolat sub 50 m in Județul Sălaj, Județul Cluj, Județul Bistriţa-Năsăud;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Microsoft a rezolvat o întrerupere a serviciului care a afectat utilizatorii platformelor Office 365, Outlook.com, Teams şi alte servicii bazate pe cloud, a anunţat compania, citată de blogul din România al producătorului de soluţii de securitate, Eset.

"Problemele, care au avut loc luni seara (28 septembrie 2020, n.r.), au fost rezolvate de atunci şi serviciile par să funcţioneze normal din nou. Majoritatea clienţilor au avut accesul restaurat şi sistemele recuperate complet după ce inginerii Microsoft au reuşit să remedieze cu succes sistemele marţi dimineaţa (...) În timp ce rezultatele anchetei aprofundate ale Microsoft sunt încă la început, compania a identificat vinovaţii probabili din spatele întregii situaţii. Cauza principală pare să fie o combinaţie de trei probleme separate şi fără legătură, inclusiv un defect de cod într-o actualizare de serviciu, o eroare de instrumentare în sistemul de implementare Azure AD şi un defect de cod în mecanismul de rollback Azure AD. Merită menţionat că, după criza COVID-19 care a izbucnit la începutul acestui an, aplicaţiile la locul de muncă bazate pe cloud au fost vitale pentru multe companii şi pentru personalul lor", scrie sursa citată.

Problema cu care s-a confruntat Microsoft a afectat utilizatorii care încercau să se conecteze la diferite servicii, inclusiv Microsoft 365, Azure, Dynamics 365, precum şi în alte aplicaţii personalizate care utilizează Azure Autentificare Active Directory (AAD). De asemenea, atât cloud-urile Azure Public, cât şi Azure Government au fost afectate de problema care a vizat autentificarea AAD.

"Utilizatorii care nu au fost deja autentificaţi în serviciile cloud folosind Azure AD au avut erori care solicitau autentificări multiple. Impactul a fost în primul rând în America, pe baza faptului că problema a fost încărcată de numărul foarte mare de solicitări de autentificare, dar este posibil ca utilizatorii din alte regiuni să fi întâmpinat aceeaşi problemă. Se presupune că utilizatorii care s-au autentificat anterior apariţiei problemei să nu fi avut vreun efect vizibil", a precizat compania.

Eset a fost fondată în anul 1992 în Bratislava (Slovacia) şi se situează în topul companiilor care oferă servicii de detecţie şi analiză a conţinutul malware, fiind prezentă în peste 180 de ţări. AGERPRES/(AS - autor: Daniel Badea, editor: Andreea Marinescu, editor online: Andreea Lăzăroiu)
 

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.