Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Brandul Kaspersky a primit distincţia Red Dot Award, pentru secţiunea Brand & Communication Design 2020, care premiază cele mai bune branduri şi lucrări creative ale anului, informează joi compania.

"Convingând juriul de la Red Dot, compania globală de securitate cibernetică a dovedit că acordă o importanţă deosebită designului, alături de un management integrat al mărcii. În 2020, un număr de 6.992 de proiecte creative şi brand-uri din 50 de ţări au intrat în competiţia Red Dot. Cu scopul de a selecta şi premia brandurile care au demonstrat cea mai bună iniţiativă în "căutarea unui design creativ", cei 24 de juraţi internaţionali au evaluat participanţii cu o atenţie deosebită în ceea ce priveşte conceptul, ideea şi impactul brandurilor. În final, cei care i-au convins pe experţi că design-ul lor este unul înalt calitativ, dând totodată dovadă de creativitate, au primit o distincţie", se arată într-un comunicat al companiei de securitate cibernetică.

Kaspersky a trecut prin procesul de rebranding în iunie 2019, când a introdus un nou logo şi o nouă identitate vizuală, abordând totodată o nouă filozofie a securităţii digitale, pentru un viitor mai sigur. Noul brand al Kaspersky a mai fost recunoscut anterior, în 2019, atunci când a primit premiul Brand of the Year în categoria Anti-virus Software, la World Branding Awards.

"Suntem bucuroşi şi mândri să ne aflăm printre câştigătorii unuia dintre cele mai respectate concursuri de design din lume. Faptul că brand-ul nostru, Kaspersky, a fost premiat la categoria Brands & Communication Design la un an după rebranding este o recunoaştere importantă a ceea ce compania a făcut până acum şi continuă să facă. Kaspersky şi-a modificat foarte mult atât identitatea vizuală, cât şi modul de comunicare, toate aceste schimbări reflectând evoluţia de la focusul de business al companiei în ceea ce priveşte securitatea cibernetică, către conceptul mai larg, de imunitate cibernetică, precum şi noua noastră misiune - construirea unei lumi mai sigure", spune Andrew Winton, vicepreşedinte Marketing la Kaspersky.

Nu este prima dată când brand-ul Kaspersky câştigă premiul Red Dot. În 2017, platforma lor online, interactivă, Earth 2050, care oferea o imagine futuristă despre cum va arăta lumea peste 30 de ani, a primit premiul Red Dot Best of the Best. În 2015, site-ul de e-learning interactiv, One Dollar Lesson, care demonstra principiile de bază ale securităţii online, folosind exemplul unei călătorii virtuale de un dolar, a obţinut premiul Red Dot în categoria Communication Design/Website.

Lucrările câştigătoare de la Red Dot Awards 2020 vor fi puse la dispoziţia publicului, online, pe site-ul Red Dot, începând cu luna octombrie 2020.

Kaspersky este o companie globală de securitate cibernetică fondată în 1997. AGERPRES/(AS - editor: Andreea Marinescu, editor online: Ady Ivaşcu)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.