COD GALBEN: 21-02-2020 Intre 07:40 si 09:30 se va semnala local ceață care determină reducerea vizibilității sub 200 m in Județul Alba, Județul Mureş; COD GALBEN: 21-02-2020 Intre 06:30 si 08:00 se va semnala ceață care reduce vizibilitatea local sub 200 m in Județul Giurgiu, Județul Teleorman;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Nouă din zece persoane (89%) "navighează" online de mai multe ori pe zi, însă doar aproape o treime (32,3%) dintre oameni nu ştiu cum îşi pot proteja pe deplin confidenţialitatea datelor în acest mediu, arată datele unor cercetări, publicate marţi, de Kaspersky.

În acelaşi context, un raport Kaspersky a descoperit, recent, că peste jumătate dintre utilizatorii de Internet (56%) consideră că deplina confidenţialitate în lumea digitală modernă este imposibilă, în timp ce 13% dintre aceştia şi-au pierdut interesul pentru modul în care îşi pot îmbunătăţi confidenţialitatea datelor.

Totodată, 89% dintre utilizatori intră online de mai multe ori pe zi, iar aproape o treime (32,3%) dintre oameni nu ştiu cum îşi pot proteja pe deplin confidenţialitatea datelor în mediul online.

Pe de altă parte, o persoană din cinci (18%) a recunoscut faptul că şi-ar sacrifica fără probleme confidenţialitatea şi ar împărtăşi datele personale în schimbul a ceva gratuit.

"Partajarea pe reţelele de socializare poate fi, de asemenea, o spirală descendentă, mulţi oameni fiind neatenţi cu informaţiile lor personale online în încercarea de a obţine câştiguri pe termen scurt şi "like-uri" sociale - cu consecinţe pe termen lung, uneori dezastruoase. Presupusul lider al grupului care a jefuit-o pe Kim Kardashian la Paris în 2016 susţine că el şi asociaţii lui au aflat de călătoria acesteia de pe reţelele de socializare şi au putut aprecia astfel valoarea bijuteriilor înaintea furtului. Deşi acest lucru poate părea un exemplu extrem, devine tot mai des întâlnit ca angajatorii şi potenţialii angajatori să verifice pe LinkedIn, Instagram, Facebook şi Twitter dacă personalul şi candidaţii au o reputaţie bună, iar angajaţii nu fac o imagine proastă companiei", susţin experţii Kaspersky.

Potrivit altor cercetări ale companiei de securitate informatică, peste un sfert (26%) dintre respondenţi şi-au văzut datele personale accesate de cineva fără acordul lor, cei mai mulţi dintre aceştia (31%) fiind tineri cu vârste între 16 şi 24 de ani.

De asemenea, în cazul a aproape un sfert (24%) dintre persoanele intervievate, datele private sau secrete au fost furate şi folosite, iar circa jumătate (46%) dintre ei au avut datele personale accesate din conturile online fără permisiunea lor. AGERPRES/(AS - autor: Daniel Badea, editor: Andreea Marinescu, editor online: Ady Ivaşcu)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.