COD GALBEN: 07-12-2019 Intre 05:00 si 09:00 se va semnala ceată ce determină scăderea vizibilităţii local sub 200 m şi izolat sub 50 m in Județul Gorj, Județul Olt, Județul Vâlcea, Județul Dolj; COD GALBEN: 07-12-2019 Intre 04:00 si 09:00 se va semnala local ceață care determină scăderea vizibilității sub 200 m, izolat sub 50 m in Județul Bacău, Județul Vrancea; COD GALBEN: 07-12-2019 Intre 02:00 si 08:00 se va semnala ceaţă care determină scăderea vizibilităţii, local sub 200 m, izolat sub 50 m in Județul Cluj; COD GALBEN: 07-12-2019 Intre 02:00 si 08:00 se va semnala local ceață care determină reducerea vizibilității sub 200 m și izolat sub 50 m, asociată și cu depuneri de chiciură in Județul Alba, Județul Alba, Județul Covasna, Județul Braşov, Județul Mureş, Județul Harghita, Județul Sibiu;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Asigurările cibernetice reprezintă o tendinţă foarte nouă care trebuie adaptată de piaţa de asigurări, în condiţiile în care daunele informatice au depăşit daunele provocate de schimbările climatice, a declarat, luni, într-o conferinţă de specialitate, Călin Rangu, director în cadrul Autorităţii de Supraveghere Financiară (ASF).

"Daunele cibernetice au depăşit daunele provocate de schimbările climatice, cutremure, furtuni. Cu toate acestea, nu există asigurări cibernetice decât foarte puţine, rare şi complicat de cumpărat. E o tendinţă foarte nouă care trebuie adaptată de piaţa de asigurări instant şi push. Primeşti un mesaj când pleci din ţară dacă vrei să fii asigurat că ai ieşit din ţară. Asigurările sunt un sector neomogen, cu multe variabile, multe produse şi riscuri, dificil de înţeles în special în domeniul digitalizării. E foarte importantă colaborarea şi cooperarea între autorităţi între diferite ţări sau din aceeaşi ţară. E nevoie ca autorităţile financiare, Consiliul Concurenţei, celelalte autorităţi de pe piaţă să lucreze strâns pentru a proteja consumatorii şi interesele lor", a subliniat Rangu.

Reprezentantul ASF a punctat, totodată, că sistemul de reglementare pe piaţa asigurărilor din România este gândit plecând de la hârtie, iar din acest motiv trebuie să elimini barierele legislative pentru a permite lucrul în online.

"Digitalizarea influenţează dinamica şi apar noi canale de distribuţie, iar Revolut este un exemplu în acest sens. Legat de provocări, aceste noi entităţi nu au experienţă în serviciile financiare reglementate. Unele dintre ele încearcă să şi evite reglementările... Conştientizarea şi cultura riscului diferă semnificativ între entităţi şi faţă de cele tradiţionale. La entităţile tradiţionale lipsesc cunoştinţele tehnice din domeniul IT, iar din acest motiv unele se dezvoltă, altele nu. Fintech-urile coordonate de autorităţi, cum este cel din ASF sau cel din BNR, au rolul de a susţine, până la urmă, aceste dezvoltări în entităţile tradiţionale pentru a le ajuta să asigure o concurenţă corectă pe piaţă. Sistemul de reglementare este gândit plecând de la hârtie, nu online, şi din acest motiv trebuie să elimini barierele legislative pentru a putea să permiţi lucrul online. Practic, se creează un ecosistem nou, de concurenţă care se modifică, şi înlocuit de fragmentare şi segmentare, cu acces la surse mari de date şi de algoritmi de autorizaţie", a afirmat Rangu.

Consiliul Concurenţei a organizat, luni, la sediul Camerei de Comerţ şi Industrie a României (CCIR), conferinţa cu tema "Mediul concurenţial şi competitivitatea în sectoare cheie ale economiei româneşti''. AGERPRES/(A - autor: Daniel Badea, editor: Mariana Nica, editor online: Gabriela Badea)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.