COD PORTOCALIU: 24-02-2018 ora 13 Intre 26 februarie, ora 03 – 01 martie, ora 10 se va semnala temperaturi foarte scăzute, atât noaptea, cât și ziua

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

New York, 12 oct /Agerpres/ - Grupul de presă Time Inc va reduce tirajul şi frecvenţa de publicare pentru mai multe dintre revistele sale principale, precum Fortune, Sports Illustrated şi Time, au anunţat reprezentanţii săi miercuri, confirmând o informaţie apărută în The Wall Street Journal, informează AFP.

Revista Time, un titlu emblematic al grupului, va avea un tiraj săptămânal care va scădea de la 3 milioane la 2 milioane de exemplare.

Revista Sports Illustrated, cea mai cunoscută publicaţie sportivă din lume, va tipări doar 27 de numere pe an, spre deosebire de frecvenţa sa de apariţie actuală care este de 38 de numere. Revista Fortune va trece de la 16 numere la 12 numere pe an.

În total, opt titluri sunt vizate de aceste modificări.

"Printul este, încă, un mediu puternic şi important din punct de vedere financiar pentru grupul nostru", au declarat reprezentanţii Time Inc într-un mesaj transmis AFP prin intermediul unui purtător de cuvânt.

"Aceste iniţiative vizează susţinerea printului pentru mulţi ani care vor urma şi crearea unei stabilităţi pe termen lung, a unei situaţii robuste şi unei valori pentru cititorii noştri şi pentru partenerii noştri comerciali", au adăugat reprezentanţii Time Inc.

După ce a anunţat că se află în căutarea unui cumpărător la sfârşitul anului 2016, Time Inc a renunţat oficial la această perspectivă în aprilie 2017.

Compania a implementat un plan strategic ce prevede impulsionarea domeniului online, sprijinirea mărcilor puternice ale grupului pentru a îmbogăţi oferta editorială, inclusiv prin intermediul departamentelor video, acordurilor de licenţă, departamentelor de actualităţi şi prin lansarea de noi produse.

Grupul de presă prevede, de asemenea, "o scădere agresivă a structurii costurilor" sale.

Time Inc este rezultatul unei sciziuni ce a fost operată în iunie 2014 de grupul media şi cinematografic american Time Warner, care dorea să se desprindă de activităţile sale de presă, confruntate cu probleme financiare, la fel ca majoritatea companiilor din acest sector. AGERPRES/(AS - autor: Florin Bădescu, editor: Mariana Ionescu)
Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.