COD GALBEN: 10-12-2019 ora 20 Intre 20:00 si 02:00 se va semnala ceață care determină reducerea vizibilității local sub 200 m și izolat sub 50 m in Județul Covasna, Județul Braşov, Județul Harghita; COD GALBEN: 10-12-2019 ora 20 Intre 20:00 si 02:00 se va semnala ceață care reduce vizibilitatea local sub 200 m și izolat sub 50 in Județul Teleorman;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Târgu Mureş, 29 apr /Agerpres/ - Directorul general al Agenţiei Naţionale de Presă AGERPRES, Alexandru Giboi, a declarat miercuri, în cadrul dezbaterii cu studenţii şi elevii din Târgu Mureş pe marginea volumului 'România noului val', în care se regăseşte printre semnatari alături de alţi 77 de autori, că aceia care doresc să se informeze trebuie să aleagă mai multe surse mass-media şi, cel mai important, să separe ceea ce e important de aşa-numitul zgomot de fond.

'Toate informaţiile care circulă pe Facebook, în mediul online, în cel digital, sunt un 'zgomot de fond'. E ca atunci când eşti într-un aeroport, de exemplu, sau în supermarket şi auzi un zgomot de fundal, în supermarket că cineva e aşteptat să ia pâinea de la casa nu ştiu care sau să comande nu ştiu ce. Pentru voi, pentru întreaga dezvoltare a societăţii noastre, este foarte important să reuşim să separăm zgomotul acesta de ceea ce ne afectează şi ne interesează', a spus Giboi.

Directorul general al AGERPRES le-a spus tinerilor să îşi imagineze trei cercuri concentrice, pentru a-şi da seama de importanţa informaţiei, în care contează atât cercul cel mic, care cuprinde viaţa personală, cât şi cel mijlociu, care vizează comunitatea şi deciziile care trebuie luate, însă şi cel mare, care se referă la ţară şi la relaţiile geostrategice.

Alex Giboi a precizat că este foarte important să se ştie de unde să se ia informaţia, precum şi faptul că niciodată nu trebuie analizată o informaţie doar din punctul de vedere al unui furnizor de ştiri.

'Niciodată să nu citiţi sau să analizaţi o ştire prin prisma unui singur provider de ştiri. Dar niciodată. Regula aceea care se aplică jurnaliştilor de a nu da o ştire înainte să o verifice din trei surse trebuie să se aplice şi publicului, care nu trebuie să înţeleagă un subiect doar din prisma unei prezentări a subiectului, pentru că niciodată nu ştim dacă aceea e o ştire sau e un comentariu. Şi ca să ne ferim de chestia aceasta cu ştirea sau comentariul trebuie să ne uităm în mai multe locuri. Chiar o să fim uimiţi', a precizat directorul general al AGERPRES.

În timpul dialogului cu tinerii din Târgu Mureş, pe marginea alegerii viitoarei profesii, Alexandru Giboi le-a recomandat acestora să facă lucrurile care îi pasionează şi care le oferă satisfacţii, întrucât 'satisfacţia nu va veni neapărat din partea financiară'.

Evenimentul organizat miercuri, la Târgu Mureş, la care au luat parte câţiva autori ai volumului 'România noului val' şi tineri, a fost gândit ca un schimb de idei, întrucât lucrarea este un proiect prin care se propune societăţii o incursiune în lumea ideilor inovatoare care stau la baza viitoarei economii globale.

Volumul a apărut la începutul anului 2015 în parteneriat cu revista Foreign Policy Romania, are 77 de autori - antreprenori, inventatori, regizori, voluntari, activişti, diplomaţi, analişti, consultanţi, manageri, gânditori şi jurnalişti - prefaţa este semnată de Academicianul Solomon Marcus, iar postfaţa îi aparţine academicianului Daniel Dăianu şi oferă o colecţie de viziuni asupra viitorului României.

La evenimentul de la Universitatea 'Petru Maior' din Târgu Mureş, alături de Alex Giboi au mai participat Cristi Godinac, preşedintele executiv FAIR Mediasind, şi cei doi coordonatori ai volumului, Marius Stoian, jurnalist şi Bogdan Gavrilă, voluntar Centrul de Resurse pentru Societatea Civilă. AGERPRES / (A - autor: Dorina Matiş, editor: Marius Frăţilă)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.