Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Compania de Investiţii Rutiere, modalitatea prin care Cătălin Drulă doreşte să angajeze de capul lui toată grădiniţa USR PLUS

Adept al "statului paralel", ministrul Drulă doreşte să fie creatorul unei "infrastructuri paralele". În 2016, în vremea în care Cioloş guverna tehnocrat România atât de bine încât PSD a câştigat detaşat alegerile, se înfiinţa Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere. Cătălin Drulă era atunci consilierul premierului pe probleme de transport. Singura lui legătură cu domeniul erau cele câteva luni în care a scris pe un forum de internet despre gropile din şosele.

La cinci ani distanţă, ajuns ministru, doreşte să creeze o structură paralelă CNAIR. Practic, pentru aceleaşi rateuri de infrastructură să existe doi directori, zeci de adjuncţi, sute de şoferi şi secretare care să plimbe şiruri nesfârşite de documente şi să facă exact ca şi până acum: nicio autostradă.

Compania de Investiţii Rutiere urmează să dubleze activitatea CNAIR. În realitate, noua companie este modalitatea prin care Cătălin Drulă doreşte să angajeze de capul lui toată grădiniţa USR PLUS fără să fie nevoit să dea nimic partenerilor de la PNL.

Practic, CNAIR-ul rămâne la clientela politică a liberalilor care au de cheltuială aproape 4 miliarde de euro, iar CNIR-ul se duce la USR cu alte 4 miliarde de euro. Aşa se împarte România "de dreapta".

Practic, o instituţie care există nu este reformată, dar se înfiinţează o altă instituţie care să poată cuprinde activul de partid care nu a prins încă locuri bine plătite în sistemul public aşa de blamat în campania electorală.

Credeam că unele clădiri de birouri din Pipera s-au golit din cauza pandemiei. Se pare că m-am înşelat. În realitate o serie bună de corporatişti cu apucături politice au decis să părăsească job-urile din call-center-uri pentru viaţa de bugetar.

Se pare că Uniunea nu a schimbat sistemul. În mod clar Sistemul a schimbat USR, iar manifestările ministrului de la Transporturi arată cu vârf şi îndesat acest lucru.

Deputat PSD Giurgiu
Marian Mina

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.