COD GALBEN: 28-11-2020 ora 18 Intre 18:30 si 20:00 se va semnala Ceaţă ce determină scăderea vizibilităţii local sub 200 m in Județul Olt, Județul Dolj, Județul Vâlcea; COD GALBEN: 28-11-2020 ora 18 Intre 18:00 si 20:00 se va semnala ceață care determină reducerea vizibilității sub 200 m in Județul Argeş, Județul Dâmboviţa; COD GALBEN: 28-11-2020 ora 17 Intre 17:30 si 20:00 se va semnala ceață care determină reducerea vizibilității sub 200 m in Județul Giurgiu, Județul Teleorman; COD GALBEN: 28-11-2020 ora 16 Intre 16:20 si 20:00 se va semnala Ceaţă ce determină scăderea vizibilităţii local sub 200 m in Județul Olt; COD GALBEN: 28-11-2020 ora 16 Intre 16:00 si 20:00 se va semnala local - ceață care determină reducerea vizibilității sub 200 m in Județul Brăila, Județul Ialomiţa, Județul Argeş, Județul Buzău, Județul Prahova, Județul Călăraşi, Județul Giurgiu, Județul Ilfov, Județul Dâmboviţa, Județul Teleorman; COD GALBEN: 28-11-2020 ora 16 Intre 16:00 si 20:00 se va semnala ceață care va determina scăderea vizibilității, local sub 200 m și izolat sub 50 m in Județul Constanta, Județul Tulcea;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Gheorghe FALCĂ: "Al doilea mare proiect de autostradă iniţiat de Guvernul PNL obţine finanţare europeană. Moldova nu este uitată!"

Proiectul major de infrastructură rutieră "Varianta de ocolire Bacău" a fost aprobat de către Comisia Europeană - CE, pe 26 octombrie 2020. Proiectul a fost transmis de către Ministerul Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor împreună cu CNAIR, în calitate de beneficiar al finanţării nerambursabile alocate în cadrul Programului Operaţional Infrastructură Mare 2014-2020.

"Acest nou proiect este cel de al doilea depus de Guvernul PNL pentru care România primeşte finanţare europeană. Aceste investiţii majore în infrastructura României nu ar fi fost posibile fără implicarea Guvernului PNL condus de Ludovic Orban şi sprijinul Comisiei Europene. România a prezentat Comisiei o cerere pentru un proiect major care prevede o contribuţie din partea Fondului de coeziune pentru 'Construcţia variantei de ocolire Bacău', selectat de către autoritatea de management pentru axa prioritară 1, 'Îmbunătăţirea mobilităţii prin dezvoltarea reţelei TEN-T şi a metroului' din cadrul programului operaţional 'Infrastructura Mare'. Mai apoi, ţara noastră a furnizat Comisiei toate informaţiile necesare, inclusiv cele referitoare la aspectele de mediu, iar Comisia Europeană a aprobat spre finanţare acest mare proiect de infrastructură", a declarat europarlamentarul Gheorghe FALCĂ.

"Moldova nu este uitată"

FALCĂ a subliniat: "Este deja al doilea mare proiect de autostradă pentru care Guvernul României obţine finanţare din fonduri europene în această toamnă. La începutul lunii septembrie, Comisia Europeană aproba 875 de milioane de euro pentru Autostrada Sibiu - Piteşti. Este încă o dovada a faptului ca Moldova nu e uitată. Astfel, prima porţiune de autostradă pentru zona Moldovei, şi anume Varianta de ocolire a Bacăului, beneficiază începând de astăzi de finanţare europeană. Şi asta in condiţiile în care, anul trecut, vechea guvernare PSD a trimis CE documentaţii incomplete, fără planuri de management de mediu, pentru mai multe obiective de infrastructură. Iar guvernarea PNL în mai puţin de un an de zile a obţinut cofinanţare europeană pentru ambele proiecte. De data aceasta, reprezentanţii europeni au găsit parteneri de dialog şi iată că munca de echipă şi seriozitatea cu care sunt transmise datele şi informaţiile solicitate de către Comisie dau roade".

Biroul de presă
Cabinet Europarlamentar Gheorghe Falcă

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.