Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

24 de ore de creativitate şi fapte bune la CreateAthon Romania

Vineri, pe 25 octombrie, are loc pentru prima dată în România, CreateAthon - maratonul creativ de 24 de ore în care peste 70 de voluntari profesionişti vor dezvolta proiecte complexe de marketing şi comunicare pentru 10 organizaţii mici din România. Evenimentul, organizat de Centrul de Resurse în Comunicare, cu sprijinul Kaufland România, are loc la OK Center (Bucureşti) şi marchează prima participare a României la Pro Bono Week - un fenomen global anual ce încurajează voluntariatul profesionist, în ultima săptămână a lunii octombrie.

CreateAthon România va începe vineri, la ora 10 şi va dura 24 de ore. În paralel cu maratonul de creaţie la care participă voluntari profesionişti, freelanceri sau angajaţi ai agenţiilor de comunicare şi publicitate din Bucureşti, reprezentaţii celor 10 ONG-uri selectate, precum şi alte 14 organizaţii din România vor participa la un workshop intensiv de comunicare, susţinut de profesionişti din industrie, tocmai pentru a asigura sustenabilitatea serviciilor oferite. În cadrul maratonului, vor fi create 9 rebrandinguri complete, 9 website-uri cu module de donaţii integrate, 10 strategii de comunicare complexe, filme de prezentare, campanii de strângere de fonduri, pliante, broşuri şi alte materiale care vor ajuta organizaţiile pe termen lung. Valoarea estimată a serviciilor oferite pro-bono este de peste 150.000 de euro.

"Susţinem CreateAthonŽ pentru că vrem să oferim ONG-urilor nu doar programe de finanţare pentru implementarea proiectelor, ci şi transfer de cunoştinţe pentru dezvoltarea strategiei de comunicare şi a culturii organizaţionale, elemente esenţiale pentru asigurarea sustenabilităţii. După mulţi ani de colaborare cu mediul non-profit din România, am regăsit această nevoie a organizaţiilor, de a învăţa să se promoveze într-un mod coerent şi constant. spune Katharina Scheidereiter, CSR Manager Kaufland România.

CreateAthonŽ este un eveniment internaţional, dezvoltat în Statele Unite ale Americii. Din 1998 şi până astăzi, evenimentul a luat amploare, mai mult de 100 de agenţii, instituţii de învăţământ sau organizaţii profesionale din Statele Unite şi Canada organizează anual acest maraton creativ în sprijinul comunităţii. De altfel, în această săptămână se vor organiza alte 6 astfel de evenimente doar în Statele Unite.

"Suntem fericiţi că am reuşit să adunăm cei mai talentaţi oameni de creaţie şi de comunicare din Bucureşti în acest maraton de fapte bune şi astfel să includem România în fantastica echipă internaţională CreateAthon. Centrul de Resurse în Comunicare mobilizează resurse şi profesionişti pentru a oferi organizaţiilor care nu îşi pot permite, servicii de comunicare pro-bono". - Cătălin Dinu, Centrul de Resurse în Comunicare

Cele 10 organizaţii selectate pentru CreateAthon 2019 sunt:

- Asociaţia Voluntariat pentru Viaţă Mărăşeşti (jud. Vrancea)

- Federaţia DIZABNET (jud. Mureş)

- Asociaţia Centrul de Dezvoltare Personală şi Combatere a Comportamentelor de Risc (jud. Sibiu)

- Asociaţia de Turism şi Ecologie pentru Tineret Zimbrul Carpatin (jud. Argeş)

- Fundaţia Izvorul Alb (jud. Neamţ)

- Asociaţia Mocăniţa Transilvaniei (jud. Bistriţa-Năsăud)

- Asociaţia Piano Therapy (Bucureşti)

- Fundaţia Alex Tache (jud. Vâlcea)

- Asociaţia pentru Dezvoltare Durabilă şi Integrare Profesională (jud. Braşov)

- Asociaţia Sfânta Sofia - Credinţă, Nădejde şi Dragoste (jud. Vrancea)

Organizator: Centrul de Resurse în Comunicare

Eveniment susţinut de: Kaufland România

Găzduit de: OK Center

Parteneri: Vitamin Aqua, Pizza Hut Delivery, Olympus, The Guys, Creative Board Gaming

Parteneri implementare: Asociaţia Techsoup România, WpHosting, Galantom

Agenţii partenere: Conan PR, Rogalski Damaschin Public Relations, Kite, Dume de Mestecat, Image Factory

Parteneri media: IQads, stiriONG, Gala Societăţii Civile

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.