COD GALBEN: 19-10-2019 Intre 06:30 si 09:00 se va semnala Local ceață care reduce vizibilitatea sub 200 m și izolat sub 50 m. in Județul Iaşi, Județul Vaslui; COD GALBEN: 19-10-2019 Intre 06:30 si 09:00 se va semnala ceaţă care determină scăderea vizibilităţii, local sub 200 m, izolat sub 50 m in Județul Harghita; COD GALBEN: 19-10-2019 Intre 05:05 si 09:00 se va semnala Local ceață care reduce vizibilitatea sub 200 m și izolat sub 50 m. in Județul Galaţi, Județul Vrancea; COD GALBEN: 19-10-2019 Intre 05:00 si 09:00 se va semnala ceață ce determină scăderea vizibilității local sub 200 m și izolat sub 50 m in Județul Brăila, Județul Ialomiţa, Județul Călăraşi; COD GALBEN: 19-10-2019 Intre 03:00 si 09:00 se va semnala - ceaţă care determină vizibilitate scăzută, local sub 200 m şi izolat sub 50 m in Județul Constanta, Județul Tulcea;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Minciuni în serie despre proiectul de bike sharing al Primăriei Sectorului 1

Referitor la informaţiile vehiculate în spaţiul public despre achiziţionarea de către Primăria Sectorului 1 a bicicletelor de 13.000 de euro/bucata, Biroul de Presă este împuternicit să facă următoarele precizări:

În şedinţa de ieri, 08.10.2019, Consiliul Local al Sectorului 1 a aprobat proiectul de hotărâre pentru aprobarea documentaţiei tehnico-economice - Studiu de fezabilitate şi a indicatorilor tehnico-economici ai investiţiei "sistem automat de închiriere biciclete Bucureşti - Sector 1".

"Achiziţia" despre care se vorbeşte nu se referă la 390 de biciclete, ci la o soluţie completă de mobilitate urbana alternativă, respectiv "Sistem integrat automat de închiriere biciclete - Bucureşti Sector 1", care cuprinde:

- 390 de biciclete inteligente cu computer de bord;

- 44 de terminale inteligente şi independente energetic, dotate cu panouri fotovoltaice;

- 30 de triciclete inteligente cu computer de bord, dedicate persoanelor în vârstă şi celor cu dizabilităţi;

- 5 parcări inteligente pentru biciclete private;

- Centru de comandă cu sistem integrat software şi hardware de gestiune şi comunicaţii;

- Sistem de logistică şi distribuţie format din echipamente şi autoutilitare;

- Kituri echipamente mentenanţă;

- Mentenanţă gratuită 36 de luni.

Având în vedere cele precizate mai sus, afirmaţiile că Primăria Sectorului 1 va achiziţiona biciclete de 13.000 euro/bucata sunt un veritabil fake news, neavând nicio legătură cu realitatea.

Soluţia denumită generic "Bike sharing" este folosită de ani buni în marile oraşe europene (Ex. Lisabona, investiţie de 28,9 milioane de euro.). Transportul prin intermediul bicicletelor reprezintă un adaos şi o completare flexibilă a transportului în comun.

Proiectul reţelelor de staţii self-service de închiriere de biciclete are ca scop principal utilizarea bicicletei ca alternativă la alte mijloace de transport poluante, prin reducerea emisiilor de dioxid de carbon.

Un alt scop al implementării acestui proiect îl reprezintă beneficiile obţinute în urma utilizării bicicletei ca mijloc de transport, respectiv creşterea cotei traficului pe bicicletă în structura modală, crearea unei noi opţiuni de mobilitate, evitarea aglomeraţiei în trafic şi gestionarea cererii pentru transport.

Proiectul adoptat ieri aduce următoarele beneficii pentru cetăţeni:

- implementează un sistem integrat de închiriere a bicicletelor pentru promovarea mobilităţii durabile şi reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră;

- sporeşte gradul de mobilitate în zona centrală şi zonele limitrofe ale Sectorului 1;

- diminuează cheltuielile de deplasare şi timpul petrecut în ambuteiajele urbane;

- diminuează poluarea şi zgomotul urban;

- promovează o soluţie alternativă de transport urban;

- asigură intermodalitatea fizică şi informatică (staţii comune de biciclete şi autobuz/tramvai)

- card unic de acces atât la sistemul de transport public, cât şi la soluţiile de bike sharing;

- creşte calitatea vieţii.

Primăria Sectorului 1 îi roagă pe consilierii USR Sector 1 sa nu mai distribuie astfel de ştiri false, în schimb să aibă o contribuţie activă în interesul cetăţenilor care le-au acordat încrederea pentru a le reprezenta interesele.

Serviciul Imagine şi Relaţii cu Mass-Media

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.