COD GALBEN: 21-01-2018 ora 11 Intre 22 ianuarie, ora 05 - 22 ianuarie, ora 22 se va semnala intensificări susținute ale vântului, ninsori viscolite COD GALBEN: 22-01-2018 Intre 06:15 si 09:00 se va semnala ceaţă ce determină scăderea vizibilităţii local sub 200 m şi izolat sub 50 m in Județul Gorj, Județul Mehedinți;

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Central European Games Conference la Universitatea din Viena

Central European Game Conference (CEGC) 2016 se desfăşoară în perioada 17-21 februarie la Universitatea din Viena, reunind peste 500 de membri ai industriei de jocuri video.

Aflată la cea de-a doua ediţie, CEGC este o întrunire a dezvoltatorilor de jocuri din zona Europei Centrale, cu scopul de a scoate în evidenţă atât cele mai recente produse, cât şi poveştile lor de succes, fiind organizată de asociaţia Games Austria. Tema centrală a evenimentelor din acest an este "Diversitatea Culturală a Ideilor".

Din România vor participa invitaţii: Radu Danciu, fondator al studioului Sprocket Inc care va conferenţia vineri, 19 februarie, de la ora 15.00 pe tema "Tooling for the Future of Production" şi Nicolae Berbece, designer şi fondator al studioului Those Awesome Guys, care va susţine tot vineri de la ora 16.00 conferinţa "The T word that everybody skips".

Dorinţa principală a organizatorilor este de a dezvolta o imagine cât mai cuprinzătoare a industriei în Europa Centrală şi de a crea noi oportunităţi de dezvoltare în Europa de Est. Astfel, CEGC a reuşit să atragă parteneri la nivel continental, având susţinerea unor organizaţii din domeniu: Creative Europe Desk, Federaţia Dezvoltatorilor de Jocuri din Europa (EGDF), Austrian Association for Entertainment Software (AVUS), Austrian Computer Society (OCG), dar şi sprijinul unor instituţii precum: Institutul Polonez de la Viena, Centrul Ceh de la Viena, Institutul Francez de la Viena şi Institutul Cultural Român de la Viena.

Evenimentul prezintă varietatea şi calitatea individuală a artiştilor şi profesioniştilor din Europa Centrală şi de Est, care lucrează în această industrie, promovând incluziunea socială şi cooperarea internaţională.

Programul conferinţei este compus din prelegeri, summit-uri culturale şi educaţionale, seminarii, sesiuni de lucru şi expoziţii ce sunt structurate pe următoarele categorii: Highlight Session, Women in Games and Diversity, CEE++, Education Summit, Unreal Engine Track şi Sponsored Session. De asemenea, ediţia din acest an cuprinde pe 19 februarie, începând cu ora 10.00, o sesiune Focus Polonia intitulată "Games Made in Poland".

Central European Game Conference a avut premiera în ianuarie 2015, reunind peste 300 de experţi din industria jocurilor video, conferinţa fiind găzduită de Universitatea Tehnică din Viena. Delegaţia României a fost formată din Nicolae Berbece, Mihai Goşa, Co-fondator al KillHouse Games, CEGC Art Director Rareş Cinteză şi Vlad Calu-Leocă, Romanian CEGC Ambassador.

CEGC este un suporter activ al creativităţii şi al schimbului de idei ce depăşeşte orice graniţă teritorială în zona Europei Centrale şi de Est (Austria, Croaţia, Republica Cehă, Germania, Ungaria, Italia, Lichtenstein, Polonia, România, Slovenia, Serbia, Slovacia şi Elveţia). Unul dintre obiectivele principale ale conferinţei este dezvoltarea legăturilor dintre cei mai importanţi reprezentanţi ai industriei jocurilor video.

CEGC este un proiect condus integral de către voluntari, echipa fiind formată din peste 30 de membri din Europa Centrală şi de Est.

Programul complet al conferinţei poate fi consultat aici: http://www.cegconf.com/schedule.html

Institutul Cultural Român de la Viena
Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.