Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Telekom România susţine cea de-a doua ediţie a Maratonului Internaţional Braşov

Pentru prima dată în România, maratoniştii vor avea parte de un traseu format dintr-o singură tură, de 42,195km, măsurat de delegatul tehnic Paolo Ottone şi acreditat oficial AIMS (Association of Internaţional of Marathons and Distance Races)

Prin intermediul Fundatiei Telekom România, taxele strânse la proba de 5 km şi 15% din valoarea taxei la probele din competiţie (maraton, ştafetă, semimaraton si 10 km) vor fi donate unei cauze caritabile

Telekom România susţine a doua ediţie a Maratonului Internaţional Braşov care va avea loc pe data de 29 mai 2016, ca parte a campaniei 'Mişcarea face bine', powered by Dolce Sport, canalul de sport al Telekom România.

Pentru prima dată în România, alergătorii împătimiţi de cursele lungi vor avea parte de un traseu format dintr-o singură tură, marcat şi acreditat oficial AIMS, care va trece pe lângă cele mai importante obiective turistice din Braşov şi va ieşi în afara oraşului, oferindu-le participanţilor o perspectivă deosebită cu peisajul montan.

Maratonul Internaţional Braşov este oficial înscris în lista evenimentelor internaţionale de acest gen şi, de aceea, la această ediţie vor participa alergători din mai multe ţări, precum: Canada, Franţa, Germania, Grecia, Israel, Italia, Moldova, Polonia, Rusia, Scoţia, Suedia, USA.

Pasionaţii de alergare se pot înscrie la următoarele probe, în limita unui număr cumulat de 2000 locuri:

- Proba de maraton (42,195 km)

- Proba de semimaraton (21,097 km)

- Cursa de 10 km

- Cursa de 5 km

- Ştafeta (4 x 10,5 km)

- Curse speciale de 500 m şi 1 km pentru copiii cu vârste între 4 şi 14 ani

Înscrierea se face online, pe site-ul Maratonului Braşov, în perioada 29 februarie - 22 mai, după consultarea prealabilă a Regulamentului disponibil aici. În momentul înscrierii, participanţii sunt rugaţi să menţioneze cursa la care doresc să participe.

Taxele de participare variază între 20 de lei (cursa de 5 km) şi 320 de lei (cursa de ştafetă), în funcţie de perioadă şi probă la care se înscriu participanţii. Pentru cursele de copii nu există taxă de participare.

Prin intermediul Fundaţiei Telekom România, taxele strânse la proba de 5 km şi 15% din valoarea taxei la probele competitive (maraton, ştafetă, semi-maraton şi proba de 10 km), vor fi donate în beneficiul copiilor cu autism din cadrul Asociaţiei 'Copiii de Cristal'.

'Suntem foarte bucuroşi că prima ediţie a Maratonului Internaţional Braşov a avut un mare succes, fapt demonstrat şi de numeroasele solicitări de înscriere primite de la alergători din alte ţări. Prin programul 'Mişcarea face bine' susţinem de şase ani sportul şi un stil de viaţă sănătos şi, în acelaşi timp, sprijinim diverse cauze sociale. De aceea, vă invităm şi în acest an să participaţi alături de noi în număr cât mai mare', spune Ruxandra Vodă, Director Comunicare, grupul de companii Telekom România.

Maratonul Internaţional Braşov este organizat de Asociaţia 'Şapte Scări' Braşov, în parteneriat cu Primăria Municipiului Braşov, Consiliul Judeţean Braşov, Agenţia Metropolitană Braşov, Federaţia Română de Atletism (parteneri instituţionali), Urban Invest, Ciuc Natur Radler, Herbalife, Kronospan, S-Karp, Coresi, Paradisul Acvatic (parteneri) şi Dolce Sport, Radio 21, Mytex.ro, Transilvania Expres, Running Mag (parteneri media).

Mai multe detalii despre eveniment, precum şi formularul de înscriere sunt disponibile pe pagina Maratonului Internaţional Braşov.

Despre Telekom România

Telekom România este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii inovatoare, fixe şi mobile, pentru o comunitate extinsă de clienţi, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.

În 2015, Telekom România a lansat noul concept comercial MagentaONE, oferind pachete integrate de servicii fix-mobil într-o formă simplificată, atât pentru clienţii persoane fizice, cât şi pentru companii. MagentaONE înseamnă un singur Call Center, o singură factură, o singură aplicaţie MyAccount (inclusiv o aplicaţie pe mobil). Prin MagentaONE, Telekom România şi-a consolidat poziţia de lider în furnizarea de soluţii complete de telecomunicaţii şi IT&C pentru companiile din România.

Telekom România este prezentă pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom şi COSMOTE România.

Telekom este un brand care aparţine Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial în industria telecomunicatiilor, cu peste 156 milioane de clienţi pentru servicii mobile, 29 milioane de linii fixe şi peste 18 milioane linii broadband (la 31 decembrie 2015). Deutsche Telekom este prezent în peste 50 de ţări şi are circa 225.000 angajaţi la nivel mondial.

Despre Fundaţia Telekom România

Fundaţia Telekom România este o organizaţie non-profit care sprijină diferite categorii de persoane aflate în situaţii speciale, cauze sociale, copii diagnosticaţi cu boli grave, tineri talentaţi şi răspunde apelurilor umanitare în cazul calamităţilor naturale. Fundaţia Telekom România se implică activ în identificarea oportunităţilor, dar şi în rezolvarea situaţiilor sociale dificile care apar în comunitate.

Despre Asociaţia Şapte Scări

Asociaţia Şapte Scări urmăreşte dezvoltarea unui program amplu de iniţiere şi formare de lideri ecologici atât la nivel local, cât şi naţional. De asemenea, susţine dezvoltarea sportului la nivel local prin organizarea de evenimente sportive de masă.

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.