COD GALBEN: 17-09-2021 ora 19 Intre 19:45 si 20:45 se va semnala frecvente descărcări electrice, intensificări ale vântului, averse care vor depăși 20...25 l/mp in Județul Mureş, Județul Sibiu; COD GALBEN: 17-09-2021 ora 19 Intre 19:40 si 21:00 se va semnala averse care vor depăşi local 20...25 l/mp, descărcări electrice, intensificări de scurtă durată ale vântului. izolat grindina in Județul Cluj, Județul Cluj, Județul Bistriţa-Năsăud, Județul Bistriţa-Năsăud; COD GALBEN: 17-09-2021 ora 19 Intre 19:20 si 20:20 se va semnala averse care vor depăşi local 25 l/mp, descărcări electrice, intensificări de scurtă durată ale vântului. izolat grindina in Județul Cluj; COD GALBEN: 17-09-2021 ora 19 Intre 19:15 si 20:30 se va semnala frecvente descărcări electrice, intensificări ale vântului, vijelie, averse care vor depăși local 20...25 l/mp, in Județul Alba, Județul Sibiu, Județul Sibiu; COD GALBEN: 17-09-2021 ora 18 Intre 18:30 si 20:30 se va semnala averse care vor depăşi local 20 ... 25 l/mp, descărcări electrice, intensificări de scurtă durată ale vântului in Județul Maramureş, Județul Sălaj;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Acţiune de documentare privind achiziţiile de produse software la nivelul ministerelor şi instituţiilor aferente, realizată de Corpul de Control al Primului-ministru

Corpul de Control al Primului-ministru a efectuat o acţiune de documentare cu privire la achiziţiile de produse software realizate, în perioada 01.01.2011 - 31.07.2016, la nivelul ministerelor Guvernului României şi unităţilor aflate în subordinea/coordonarea/sub autoritatea acestora.

Acţiunea de documentare a constat în clarificarea următoarelor aspecte: situaţia la zi a contractelor privind achiziţiile de produse software realizate de către aceste entităţi publice aflate în competenţa de control a Corpului de control al primului-ministru, stadiul execuţiei contractelor privind achiziţiile de produse software, precum şi identificarea eventualelor situaţii de nefuncţionare/neutilizare/expirare a produselor/licenţelor software achiziţionate de entităţile publice sus-menţionate.

Pentru realizarea acestei analize, Corpul de Control al Primului-ministru a solicitat informaţii cu privire la achiziţiile de produse software de la următoarele ministere: Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice; Ministerul Economiei, Comerţului şi Relaţiilor cu Mediul de Afaceri; Ministerul Afacerilor Externe; Ministerul Afacerilor Interne; Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale; Ministerul Apărării Naţionale; Ministerul Culturii; Ministerul Educaţiei Naţionale şi Cercetării ştiinţifice; Ministerul Energiei; Ministerul Finanţelor Publice; Ministerul Fondurilor Europene; Ministerul Justiţiei; Ministerul Mediului, Apelor şi Pădurilor; Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice; Ministerul Comunicaţiilor şi pentru Societatea Informaţională; Ministerul Sănătăţii; Ministerul Tineretului şi Sportului; Ministerul Transporturilor; Ministerul pentru Consultare Publică şi Dialog Civic şi Departamentul pentru Relaţia cu Parlamentul şi al unităţilor aflate în subordinea/coordonarea/sub autoritatea acestora.

Din analiza acestor informaţii a rezultat că un număr de 19 entităţi publice au achiziţionat produse şi licenţe software şi au încheiat peste 10.000 de contracte/comenzi, în valoare totală de 3.733.043.559,97 RON, cu TVA, pentru care a fost plătită suma totală de 3.131.204.615,99 RON, cu TVA.

De asemenea, legat de stadiul executării contractelor privind achiziţiile de produse software, s-a constatat că au fost finalizate aproape în totalitate, produsele software achiziţionate fiind instalate/utilizate în incinta entităţilor, însă, au fost identificate şi anumite situaţii de nefuncţionare/neutilizare a acestora de către entităţile publice. Astfel, un număr de 9 entităţi publice împreună cu unităţile aflate în subordinea/coordonarea/sub autoritatea acestora au plătit suma de 110.290.733,41 RON pentru produse/licenţe software instalate, dar neutilizate, neimplementate sau identificate cu dificultăţi în exploatare sau cu defecţiuni, din diverse cauze.

Având în vedere aspectele constatate, Corpul de Control al Primului-ministru propune aprofundarea acţiunii de documentare, în următoarele 12 luni, prin intermediul unor acţiuni de verificare punctuale efectuate de către structurile abilitate din cadrul ministerelor de resort (corp de control al ministrului, direcţii de control etc) la nivelul tuturor entităţilor care au făcut obiectul acţiunii de documentare, cu informarea Corpului de control al primului-ministru.

Totodată, Corpul de Control al Primului-ministru a recomandat înfiinţarea unei structuri specializate de control şi management la nivel central, precum şi la nivelul fiecărui minister, cu atribuţii în monitorizarea achiziţiilor, respectiv în implementarea şi utilizarea produselor software de către toate structurile administraţiei publice.

*** Sinteza Notei de informare privind achiziţiile de produse software realizate la nivelul ministerelor Guvernului României şi unităţilor aflate în subordinea/coordonarea/sub autoritatea acestora, în perioada 01.01.2011 - 31.07.2016 este disponibilă integral, pe site-ul Guvernului României, la adresa: https://goo.gl/UtfNDI

Biroul de presă al Guvernului

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.