COD GALBEN: 11-08-2020 Intre 07:45 si 09:30 se va semnala ceață care determină reducerea vizibilității local sub 200 m și izolat sub 50 m. in Județul Harghita, Județul Sibiu;

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

KFC, Pizza Hut şi Pizza Hut Delivery au strâns suma record de 80.000 de euro pentru programul World Vision 'Vreau în clasa a noua'

Bucureşti, 02 decembrie 2015 KFC, Pizza Hut şi Pizza Hut Delivery România vor dona suma record de 80.000 de euro către organizaţia World Vision România, în urma campaniei de strângere de fonduri 'Vreau în clasa a noua' desfăşurate în luna octombrie. Pentru cea de-a opta ediţie, Pizza Hut Delivery s-a alăturat campaniei oferind clienţilor posibilitatea să doneze în locaţii odată cu ridicarea comenzilor. Cele trei companii susţin programul World Vision atât prin strângerea de fonduri în restaurantele proprii, cât şi în calitate de sponsor.

Campania din acest an şi-a propus să susţină cel puţin 75 de copii cu o situaţie materială precară din zona rurală, din judeţele Dolj, Ialomiţa, Vâlcea, Cluj, Iaşi şi Vaslui, selectaţi în program de organizaţia World Vison România pentru a-şi continua studiile liceale. Datorită rezultatelor peste aşteptări, 120 de copii vor merge la liceu pentru încă un an.
'Rolul educaţiei este esenţial atât pentru dezvoltarea personală a fiecărui copil, dar şi pentru progresul societăţii româneşti. De-a lungul timpului ne-am dat seama că din mediul rural provin copii cu multă iniţiativă, care vor să îşi depăşească starea materială şi să îşi îmbunătăţească viitorul. Identificând potenţialul lor, ne dorim să îi susţinem şi să îi ajutăm să ajungă acolo unde merită şi îşi doresc. În ultimii opt ani am ajutat peste 800 de copii să meargă la liceu, iar pentru această performanţă le mulţumim în primul rând clienţilor care sunt alături de noi în fiecare an şi angajaţilor KFC, Pizza Hut şi Pizza Hut Delivery pentru implicarea constantă în campanie. De asemenea, apreciem foarte mult sprijinul lui Dani Oţil, ambasadorul campaniei în ultimii trei ani', declară Mark Hilton, Franchise Business Consultant KFC, Pizza Hut şi Pizza Hut Delivery România.

'În cei 25 de ani de activitate în România, ştim că educaţia este singura şansă de a ieşi din cercul vicios al sărăciei pentru mii copii din mediul rural. Programul 'Vreau în clasa a 9-a' este unul din modurile în care am ales să ne implicăm ca să schimbăm viitorul acestor copii. Suntem onoraţi că parteneriatul dintre World Vision România şi KFC, Pizza Hut şi Pizza Hut Delivery a ajuns la a opta ediţie şi că în fiecare an ni se alatură din ce în ce mai mulţi susţinători. Suma record strânsă în campania din 2015 ne va permite să ajutăm peste 100 de copii din mediul rural să îşi continue liceul şi să-şi împlinească astfel potenţialul. Mulţumim partenerilor noştri şi tuturor celor care au contribuit cu câte un leu, donând astfel ani de liceu copiilor din satele româneşti', declară Cristina Moşteanu, Director Marketing World Vision România.

Campania s-a desfăşurat pe parcursul lunii octombrie, perioadă în care urnele 'Vreau în clasa a noua' au fost amplasate în toate restaurantele KFC, Pizza Hut şi Pizza Hut Delivery din ţară, pentru oricine şi-a dorit să contribuie cu orice sumă şi fără a fi nevoit să achiziţioneze produse.

Dani Oţil s-a alăturat şi anul acesta campaniei 'Vreau în clasa a noua'. Susţinând cu mult interes cauza, el a vizitat copiii înscrişi în program din judeţul Dolj şi le-a vorbit despre importanţa educaţiei pentru a-şi asigura un viitor mai bun.

De asemenea, peste 20 de jurnalişti şi bloggeri au susţinut campania din acest an cu articole dedicate copiilor din program, sub hashtag-ul #anideliceu. Textele au fost adunate într-un proiect editorial special, intitulat 'Revista Liceului', publicaţie care va fi tipărită şi trimisă tuturor celor 195 de copii înscrişi în programul World Vision în acest an.

Copiii din program sunt selectaţi în funcţie de situaţia financiară a familiei din care provin, de rezultatele şcolare şi de dorinţa lor de a merge la şcoală. În timpul liceului, aceştia beneficiază de un sprijin lunar în valoare de 250 de lei care le acoperă cheltuielile necesare pentru şcoală şi le oferă acces la activităţi educative şi de socializare, o tabără de vară, consiliere individuală, sprijin în vederea integrării în noul mediu şcolar şi orientare în carieră.

Campania face parte din programul World Hunger Relief, cea mai mare iniţiativă internaţională din sectorul privat, lansată de YUM! Brands Inc. al cărei beneficiar este World Food Programme, o subsidiară a Organizaţiei Naţiunilor Unite. Programul World Hunger Relief se desfăşoară în peste 130 de ţări şi teritorii şi în mai mult de 40.000 de restaurante KFC, Pizza Hut şi Taco Bell şi implicând aproape 1,5 milioane de angajaţi.

*****

Despre KFC - KFC Corporation, cu sediul în Louisville, Kentucky, este cel mai popular lanţ de restaurante specializat în produse din carne de pui din lume. KFC este recunoscut prin Reţeta OriginalăŽ, Extra Crispy™, Kentucky Grilled ChickenŽ şi Extra Crispy™ Strips, Aripioare picante™, Go Cups, Famous Bowls, Pot Pies, sandvişuri de pui proaspăt preparate, biscuiţi şi garnituri. Există peste 19,400 de locaţii KFC în 120 de ţări şi teritorii din întreaga lume. KFC Corporation este subsidiară a Yum! Brands, Inc., Louisville, Ky. (NYSE: YUM.) În România, lanţul de restaurante KFC este operat în sistem de franciză, licenţa pentru România fiind acordată în 1997 companiei US Food Network şi numără 57 de restaurante atât în Bucureşti, cât şi în alte oraşe precum Timişoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Piteşti sau Braşov. De asemenea, KFC România operează şi un restaurant la Chişinău, Republica Moldova.

Despre Pizza Hut - Pizza Hut, lanţul de restaurante cu un concept casual, operează pe piaţa românească din 1994 sub contract de masterfranciză acordat companiei American Restaurant System. Pizza Hut a venit în România în 1994, odată cu deschiderea primei locaţii din Calea Dorobanţilor, iar în prezent deţine zece restaurante în Bucureşti, două în Cluj şi câte unul în Iaşi, Constanţa, Ploieşti, Timişoara, Braşov şi Oradea. Mai multe detalii puteţi afla pe www.pizzahut.ro şi pe pagina de Facebook Pizza Hut România. Pizza Hut este singura companie producătoare de pizza ce a fost nominalizată în Top 10 francize în 2009 de către Revista Entrepreneur. Compania a început acum 57 de ani în Wichita, Kansas, iar în prezent deţine aproape 13.600 de restaurante în 90 de ţări. Pizza Hut este subsidiară a Yum! Brands, Inc., unul dintre cei mai mari francizori la nivel internaţional.

Despre Pizza Hut Delivery - Pizza Hut Delivery, conceptul de livrare la domiciliu lansat de Pizza Hut, furnizează produse numai la pachet şi prin livrare. Compania a intrat pe piaţa românească în decembrie 2007, odată cu deschiderea primei locaţii în zona Vitan din Bucureşti, printr-un contract de masterfranciză acordat companiei American Restaurant System. În prezent, Pizza Hut Delivery deţine 8 unităţi în Bucureşti şi una în Cluj - Napoca. Pizza Hut Delivery este subsidiară a Yum! Brands, Inc., cea mai mare companie de lanţuri de restaurante şi unul dintre cei mai mari angajatori la nivel mondial.

Despre World Vision România - World Vision România este o organizaţie creştină, care desfaşoară programe de intervenţie umanitară de urgenţă, dezvoltare şi advocacy punând în centrul activităţii sale bunăstarea copilului. Organizaţia se concentrează asupra muncii cu copiii, familiile şi comunităţile, în scopul depăşirii sărăciei şi nedreptăţii. Inspirată de valorile creştine, fundaţia lucrează cu persoanele cele mai vulnerabile din lume, indiferent de religie, rasă, etnie sau gen.

World Vision Romania face parte din parteneriatul World Vision International prezent în aproape 100 de ţări din întreaga lume. În 25 de ani de prezenţă în România, am ajutat peste 500.000 de copii şi adulţi, în aproape 400 de comunităţi din 8 judeţe.

World Vision România crede în dreptul la şanse egale pentru copiii de la sate şi de la oraş şi de aceea în comunităţile rurale unde este prezentă desfăşoară programe de dezvoltare comunitară pe termen lung cu focus pe educaţie şi reducera abandonului şcolar, sănătate şi protecţia copilului, agricultură şi dezvoltare rurală, angajament civic şi creştin. Copiilor li se facilitează astfel accesul la condiţii de viaţă mai bune prin dezvoltarea durabilă a comunităţii în care trăiesc. Prin proiectele noastre, ne concentrăm pe transformarea comunităţilor şi membrilor acestora pentru a realiza o viaţa implinită pentru fiecare copil. www.worldvision.ro, http://www.facebook.com/WorldVisionRomania, http://blog.worldvision.ro/

Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm contactaţi: Florentina Grosu, Junior Media Associate, Consumer Division, Golin Bucureşti, Email: fgrosu@golin.com

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.