Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Programul educaţional "Ora de nutriţie" debutează în Oradea

Compania Transavia continuă şi în acest an programul naţional educaţional "Ora de Nutriţie", primul oraş în care elevii vor beneficia de program fiind Oradea.

Iniţiat la finalul anului 2013, programul are drept scop promovarea alimentaţiei sănătoase în rândul elevilor din învăţământul preuniversitar şi se bucură de susţinerea domnului Prof. Dr. Nicolae Hâncu, specialist în nutriţie şi Membru de Onoare al Academiei Române.

De la demararea proiectului până în prezent, sute de copii din mai multe oraşe din ţară au beneficiat de lecţii specializate de nutriţie, în cadrul cărora au aflat informaţii importante despre alimentaţia sănătoasă, precum şi despre cum pot fi afectaţi în cazul nerespectării meselor principale ale zilei.

"Comportamentul alimentar se învaţă din copilărie. În plus, niciodată nu trebuie să privim alimentaţia izolat, ci să o includem în conceptul complex de 'stil de viaţă". Este răspunderea noastră să ne învăţăm copiii să aibă un stil de viaţă sănatos prin alimentaţie, activitate fizică şi odihnă. Din acest motiv, considerăm că şcoala este cel mai potrivit loc unde cei mici să înveţe despre nutriţie, pentru a afla informaţii verificate, care au la bază un temei ştiinţific", susţine Dl. Prof. Dr. Nicolae Hâncu.

Anul acesta programul educaţional va continua după Oradea, în Braşov, Sibiu şi Craiova, după ce, în anii precedenţi, sute de elevi din Bucureşti, Timişoara, Cluj şi Iaşi au beneficiat de lecţiile de nutriţie predate de domnul Prof. Dr. Nicolae Hâncu şi au reconstituit meniul unei zile, învăţând ce preparate trebuie să consume la fiecare masă, ce alimente trebuie să evite, cum trebuie să aleagă corect produsele disponibile în magazine şi ce presupune un stil de viaţă sănătos.

Compania Transavia, cel mai mare producător de carne de pui din România desfăşoară în mod frecvent acţiuni menite să vină în sprijinul comunităţii, precum şi diferite proiecte de susţinere a educaţiei şi inovaţiei.

Recent, compania a sprijinit participarea inventatorului Corneliu Birtok Băneasă la Salonul Internaţional de Invenţii de la Geneva, unde acesta a reuşit să obţină medalia de aur cu proiectul Good Fill.

Pentru mai multe informaţii despre Transavia, accesaţi www.fragedo.ro, www.transavia.ro sau pagina de Facebook TransaviaToateCeleBune.

Despre Transavia
Transavia este cel mai important producător de carne din România, cu o producţie de peste 55.000 de tone de carne de pasăre, în fermele proprii de creştere din 5 judeţe - Alba, Cluj, Sibiu, Braşov şi Harghita. Toate produsele sunt realizate în conformitate cu normele de calitate internaţionale, sub controlul autorităţilor sanitar-veterinare şi de mediu, iar în anul 2006 compania a primit distincţia de furnizor al Casei Regale a României.

Compania deţine 15 ferme de creştere pui de carne, două ferme de reproducţie şi două staţii de incubaţie, o fabrică de nutreţuri combinate, două abatoare performante de industrializare a cărnii şi o fabrică de procesare a cărnii, precum şi patru ferme vegetale. Din toamna anului 2007, Avicola Braşov, unul dintre producătorii cu tradiţie pe piaţa românească, face parte din grupul Transavia. Produsele Transavia deţin certificările IFS (International Food Standard) şi BRC (British Retail Consortium).

Cei 23 de ani de activitate pe piaţa avicolă din România atestă calitatea incontestabilă a companiei Transavia ca lider de piaţă. Produsele Transavia sunt prezente pe piaţa internă în procent de 75 la sută, în marile lanţuri de retail, prin brandurile Fragedo şi Papane. Transavia este prezentă şi pe piaţa internaţională, prin exporturile realizate în ţări din Comunitatea Europeană (printre care Marea Britanie, Franţa, Spania, Croaţia, Ungaria, Bulgaria şi Estonia).

Fondatorul şi directorul general al grupului este dr. ing. Ioan Popa, arhitectul celei mai performante companii cu sistem integrat de creştere, procesare şi comercializare a produselor din pui din România. Cei peste 1.500 de angajaţi, o echipă solidă de management, investiţii constante şi un know-how propriu stau în spatele succesului obţinut şi la baza tuturor planurilor de viitor.

Pentru mai multe informaţii, contactaţi:
Anca Scarlat, Media Manager Golin

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.