COD GALBEN: 26-07-2021 ora 10 Intre 27, 28, 29, 30, 31 iulie Fenomene vizate se va semnala 27, 28, 29, 30, 31 iulie Fenomene vizate COD GALBEN: 27-07-2021 ora 14 Intre 14:30 si 15:30 se va semnala local averse ce vor acumula peste 20...30 l/mp, grindină, descărcări electrice, intensificări de scurtă durată ale vântului, vijelie. in Județul Suceava;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Operatorul de salubritate Rosal acuză Primăria Ploieşti că serviciile sunt subfinanţate, primarul Andrei Volosevici spunând, în replică, faptul că banii au fost asiguraţi, însă Rosal a refuzat să lucreze conform comenzilor primite, astfel că nu a încasat aproape un milion de euro din bugetul asigurat pe primele şase luni ale anului.

"Zilele trecute, presa a primit un comunicat prin care SC Rosal Pinocchio SRL ne povestea că de fapt în oraş este mizerie, este jeg (...), dă vina pe primar pentru faptul că bugetarea primăriei nu este corectă. (...) În 6 luni din 2021, 136 miliarde (lei - n.r.) vechi program dat şi finanţat de Primăria Ploieşti, mai puţin de 84 miliarde executate. Adică, mai pe româneşte, SC Rosal SRL nu a dorit să încaseze pentru că nu are capacitatea să lucreze corespunzător, deci să ne facă curat în oraş, undeva în jur de 48 miliarde, adică vreo 950.000 de euro în 6 luni de zile. (...) Nu a existat niciodată niciun fel de problemă din punctul de vedere al finanţării de către administraţia pe care o conduc pentru programele pentru curăţenia oraşului. (...) Rosalul, în primele 6 luni, pe singurul contract cu primăria, nu a vrut să lucreze de 48 miliarde vechi, pe comenzi date clar. (...) Rosal a avut comenzi, are buget, nu a vrut să lucreze", a spus primarul, joi, într-o conferinţă de presă.

El spune că ia în calcul două variante: fie operatorul nu a putut lucra pentru a acoperi comenzile, fie este vorba despre alte interese şi despre un scenariu îndreptat împotriva sa.

"Situaţia asta este creată pentru a mă discredita pe mine", a mai spus Volosevici.

În comunicatul menţionat, Rosal arăta că, de ani de zile, serviciile de salubritate sunt subfinanţate, dar se alocă bugetele necesare "doar în funcţie de interesele celor care conduc oraşul şi nu de interesele populaţiei".

Volosevici a explicat, din nou, faptul că primăria gestionează doar contractul de curăţenie căi publice (CPP), care a şi fost reziliat, operatorul fiind în perioada celor 90 de zile în care are obligaţia legală de a asigura în continuare serviciile de salubritate după reziliere.

Cel de-al doilea contract de salubritate, care priveşte colectarea deşeurilor menajere de la populaţie, este gestionat de ADI Deşeuri Prahova.

Conform datelor făcute publice de primar, de la începutul anului, Poliţia Locală Ploieşti a aplicat operatorului de salubritate 85 de amenzi în valoare de 212.500 lei pentru nerespectarea comenzilor privind curăţenia căilor publice, sancţiuni pe care Rosal nu le-a contestat. AGERPRES/(AS - autor: Anamaria Constantin, editor: Irina Poenaru, editor online: Gabriela Badea) 

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.