COD GALBEN: 28-09-2020 ora 11 Intre 28 septembrie, ora 18:00 - 29 septembrie, ora 12:00 se va semnala instabilitate atmosferică temporar accentuată, ploi însemnate cantitativ COD PORTOCALIU: 29-09-2020 Intre 09:30 si 11:00 se va semnala averse care vor depăși local 35...40 l/mp, frecvente descărcări electrice, grindină, intensificări ale vântului in Județul Galaţi, Județul Vrancea, Județul Vaslui;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Consiliul General al Municipiului Bucureşti a adoptat, în şedinţa de miercuri, un proiect referitor la delimitarea liniei de tramvai 1/10 de traficul auto general, pe o lungime de 21,6 kilometri, valoarea investiţiei depăşind 6,2 milioane de lei.

"Se aprobă documentaţia tehnico-economică - faza 'Studiu de fezabilitate' pentru obiectivul de investiţii 'Delimitarea amprizei liniei de tramvai 1/10 faţă de traficul auto general'", prevede proiectul de hotărâre.

Finanţarea investiţiei va fi realizată din bugetul local al municipiului Bucureşti.

"Lungimea totală a traseului liniei de tramvai 1/10 care poate fi separată de traficul auto general este de circa 21,6 km (lungime gard), exclusiv intersecţiile, zonele de acces şi zona peroanelor, conform planurilor aprobate în Comisia de circulaţie din cadrul PMB. Soluţia de delimitare a amprizei cu panouri de gard este similară cu soluţia de pe linia de tramvai 21, pe anumite tronsoane (bd. Timişoara şi şos. Viilor), separarea se va face cu stâlpişori omologaţi din poliuretan cu înălţimea de 750 mm, montaţi pe bordurile de separare a amprizei liniilor de tramvai de traficul auto existent în prezent", se arată în raportul de specialitate al proiectului.

Lungimea traseului delimitat cu gard este de 19.580 de metri liniari. Traseul care va fi delimitat cu stâlpi flexibili are o lungime de 2.019 metri liniari.

Valoarea totală a investiţiei (cu TVA) este de 6.281.261 de lei, din care lucrările de construcţii-montaj - 5.294.000 de lei, cu TVA.

Studiul de fezabilitate a fost întocmit de RATB.

"Circulaţia tramvaielor pe traseul liniei 1/10 este îngreunată de cea a autovehiculelor care pătrund pe ampriza liniei de tramvai, neputându-se asigura o frecvenţă de circulaţie constantă, conform graficelor stabilite. Aplicarea acestui tip de reglementare a circulaţiei rutiere contribuie la creşterea vitezei de exploatare a tramvaielor şi o frecvenţă mai bună de circulaţie a acestora, ceea ce este în beneficiul cetăţenilor. În cazul instituirii căii proprii pe un tronson de 21,6 km se obţine o viteză medie de exploatare de 15,83 km/h pentru linia 1 şi 16,09 km/h pentru linia 10, respectiv o capacitate de transport de 2.665 călători/oră şi sens pentru linia 1 şi 2.710 călători pe oră şi sens pentru linia 10, cu circa 20% mai mult decât în prezent", se arată în raportul de specialitate.

Conform acestuia, va creşte numărul de călători şi s-ar obţine venituri suplimentare de peste 400.000 de lei pe lună.

RATB a solicitat printr-un document adresat PMB introducerea pe ordinea de zi a CGMB a proiectului privind delimitarea liniei de tramvai 1/10 de traficul auto general.

Regia menţionează că amplasamentul lucrărilor este următorul: tronson I - de la Piaţa Sudului până la Pasaj Obor, pe arterele Calea Văcăreşti şi şoseaua Mihai Bravu, tronson II - de la Pasajul Obor până la bd. Timişoara, pe arterele şos. Ştefan cel Mare, bd. Iancu de Hunedoara, bd. Vasile Milea până la bd. Timişoara, tronson III - de la bucla de întoarcere Romprim SA până la strada Şura Mare, pe şos. Olteniţei, tronson IV - pe bd. Timişoara, de la intersecţia cu bd. Vasile Milea până la intersecţia cu str. Răzoare, pe str. Constantin Istrati, de la intersecţia cu strada Progresului (Trafic Greu) până la intersecţia cu şos. Viilor şi pe şos. Viilor de la intersecţia cu strada Constantin Istrati până la intersecţia cu calea Şerban Vodă. AGERPRES/(AS - autor: Iulia Carciog, editor: Andreea Rotaru, editor online: Ada Vîlceanu)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.