COD PORTOCALIU: 25-05-2025 ora 10 Intre 25 mai, ora 20 – 27 mai, ora 10 Fenomene vizate: se va semnala cantități însemnate de apă

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Bucureşti, 25 aug/Agerpres/ - CFR Călători a depistat 269 de călători fără bilet, în cadrul unei operaţiuni de control în trei trenuri, desfăşurată în colaborare cu Poliţia Transporturi Feroviare Bucureşti (TF) şi Inspectoratul de Jandarmi Judeţean Ilfov (IJJ Ilfov), în care au fost verificaţi aproximativ 1.000 de pasageri, se arată într-un comunicat al companiei transmis, joi, AGERPRES.

"Miercuri, 24 august a.c, CFR Călători în colaborare cu Poliţia Transporturi Feroviare Bucureşti (TF) şi Inspectoratul de Jandarmi Judeţean Ilfov (IJJ Ilfov) au desfăşurat o ampla acţiune de control trenuri care a vizat atât combaterea călătoriei fără bilet, precum şi evaluarea condiţiilor de călătorie şi a modului în care personalul feroviar îşi îndeplineşte atribuţiile de serviciu. Dintr-un total de aproximativ 1.000 de pasageri care au călătorit în trei trenuri verificate, 236 au fost taxaţi la tarif de taxare în tren, iar pentru 33 pasageri au fost întocmite procese verbale de contravenţie deoarece au refuzat achitarea biletului la tarif de taxare în tren", se menţionează în comunicat.

Trenurile care au fost verificate sunt R 9109, Bucureşti Nord - Târgovişte, unde, din cei aproximativ 80 de călători, 10 au fost taxaţi la tarif de taxare în tren, iar pentru 13 pasageri au fost întocmite procese verbale de contravenţie, R 8013, Bucureşti Obor - Feteşti, cu aproximativ 550 de călători, din care 112 taxaţi la tarif de taxare în tren, iar altor 20 le-au fost întocmite procese verbale de contravenţie şi IR 1597, Bucureşti - Craiova, cu peste 400 pasageri, din care 114 au fost taxaţi la tarif de taxare în tren.

"Acţiunile de control se vor derula şi în perioada următoare pe întreaga reţea feroviară. Acestea fac parte dintr-un demers CFR Călători de a aduce schimbări în activitate şi de a oferi pasagerilor un transport în condiţii decente, demers care are nevoie de participarea tuturor. În comunitate e important sa avem grija de bunurile comune şi să respectăm regulile", se mai arată în comunicat.

Compania mai menţionează faptul că, în gările unde nu sunt case de bilete, călătorii au obligaţia de a-şi cumpără legitimaţiile de călătorie de la personalul de tren, la un tarif similar celui de la casa de bilete. AGERPRES/(AS - autor: Ana-Maria Vasile, editor:Nicoleta Gherasi)

Urmăreşte ştirile AGERPRES pe WhatsApp şi pe GoogleNews


Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Informaţiile transmise pe www.agerpres.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislaţia aplicabilă, în limita a 500 de semne. Detalii în secţiunea Condiţii de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactaţi Direcţia Marketing - marketing@agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.